۳۹۸۷۹۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نکیسا: رادوشوویچ دروازه‌بان عجولی است

نیما نکیسا دروازه‌بان سابق پرسپولیس تفسیر جالبی از باخت تیم محبوبش در شیراز و کنار رفتن از جام حذفی دارد.

ایران ورزشی: نیما نکیسا دروازه‌بان سابق پرسپولیس تفسیر جالبی از باخت تیم محبوبش در شیراز و کنار رفتن از جام حذفی دارد: «به نظر من این باخت می‌تواند سند قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر باشد به شرطی که دو طیف آدم کار خودشان را درست و خوب انجام دهند ؛ یکی مربیان و دیگری مدیران که به بازیکنان بفهمانند خطر خیلی نزدیک است و لیگ دو، سه و لیگ یک تفاوت زیادی با لیگ برتر ندارند. به نظرمن فاصله یک تیم لیگ دویی با لیگ برتری بین ۱۰ تا ۱۵ درصد است که آن هم با فاکتور عرق و تعصب می‌تواند مرتفع شود. کما اینکه دیدید تیم قشقایی این کار را کرد و با همت و غیرت بازیکنانش و البته درایت کادر فنی‌اش به پیروزی رسید.»
از نکیسا درباره رادوشوویچ گلر کروات پرسپولیس می‌پرسیم که می‌گوید: «این دروازه‌بان تحمیلی بود. حالا یا هنوز نتوانسته خودش را در تیم پیدا کند یا بضاعت و استطاعتش این است. از طرفی قد و قامت این دروازه‌بان خیلی سطح پایین است. شما می‌دانید گلرهای لیگ برتری یک میانگین قدی دارند اما بعید می‌دانم قد این دروازه‌بان به ۱۸۰ سانتیمتر برسد. این دروازه‌بان در بازی خروج نداشت که این مساله به خاطر قد و قامت کوتاهش بود.
از طرفی چون نخستین بازی‌اش را در تیم جدیدش انجام می‌داد یک مقدار استرس داشت. البته با نگاهی به کارنامه این دروازه‌بان مشخص می‌شود او رزومه قابل توجهی ندارد.»
نکیسا به هزینه‌هایی که برای جذب این گلر شده اشاره می‌کند اما ما می‌گوییم رادوشوویچ نسبت به بقیه بازیکنان خارجی پرسپولیس ارزان‌تر است و با چیزی حدود ۱۵۰ هزار دلار قرارداد بسته. با این حال گلر سابق تیم ملی می‌گوید: «دروازه‌بانی که اینقدر پول گرفته احتیاج به ترحم ندارد. ۱۵۰ هزار دلار می‌شود ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان. من با این پول می‌توانم ۵۰۰ تا بچه سرطانی را به خانه‌های‌شان بیاورم یا زندگی خود شما با این پول از این رو به آن رو می‌شود. به نظرم دادن این پول‌ها از ریشه اشتباه است. از بین گلرهای خارجی پرسپولیس تنها نیلسون توانست عملکرد متعادلی داشته باشد و راندمان خوبی داشت. او حتی توانست با هواداران استقلال ارتباط برقرار کند. با این حال وقتی شما گلر حرفه‌ای می‌گیرید باید توقع داشته باشید عملکرد حرفه‌ای داشته باشد. اگر بازیکن ۳۰ تا ۵۰ هزار دلاری بود احتیاج به زمان داشت اما وقتی ۵۰۰ میلیون تومان پول گرفتی باید در نخستین فرصت خودت و توانایی هایت را نشان دهی.»
از نکیسا درباره ضربات پنالتی و عملکرد رادوشوویچ می‌پرسیم و اینکه آیا او اصلا گلر پنالتی گیری نیست یا بدشانسی آورد: «می‌تواند این هم باشد اما این دروازه‌بان عجول است. وقتی بازی به پنالتی کشیده می‌شود دروازه‌بان‌ها می‌توانند قهرمان بازی باشند چون کسی از آنها توقع ندارد و اگر موفق باشند برایشان خیلی خوب می‌شود. این کار را گلر قشقایی بلد بود و انجام داد در حالی که قد و قامت کوتاهی داشت.»
نکیسا حرف‌های جالبی درباره مهدی شیری کاپیتان قشقایی دارد: «من این آدم را خوب می‌شناسم و می‌دانم چقدر مهربان و رئوف است به طوری که در کل تاریخ فوتبال ما نهایتا ۱۰ تا ۲۰ نفر را می‌توانید با این خصوصیات اخلاقی پیدا کنید. همین هم شد که خدا در ۳۸ سالگی به او نظر کرد و موفق شد چنین نمایش درخشانی داشته باشد. خدا جای حق نشسته و اگر برخوردت خوب باشد به یکباره به اوج برمی‌گردی.»

وی ادامه می‌دهد: «شما دیالوگ مهدی شیری را در پست جدیدش در اینستاگرام ببینید. این عین حرفه‌ای گری است و بزرگواری او را نشان می‌دهد که با حرف‌هایش هم از پرسپولیس حمایت کرد هم هیچ تنشی به وجود نیاورد. این فرق بازیکنی است که به لحاظ اخلاقی و رفتاری گران است با بازیکنانی که مبلغ بالایی می‌گیرند و فقط صفرهای قراردادشان زیاد است. امیدوارم در فوتبال مان بازیکنانی تربیت کنیم که به لحاظ اخلاق و رفتار گران باشند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج