۳۹۰۲۵۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نویر: اینگول اشتات یک چالش واقعاً بزرگ بود

تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته سوم رقابت های بوندسلیگا برابر اینگول اشتات به یک پیروزی پرگل دست یافت.

وبسایت نود: در این دیدار که با برتری ۳ بر یک بایرن مونیخ به پایان رسید، مانوئل نویر که بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود، اولین گل این فصل را در همان دقایق ابتدایی بازی دریافت کرد.

پس از این دیدار مانوئل نویر پاسخگوی سئوالات خبرنگاران درباره اولین گل خورده بایرن در این فصل، نمایش قدرتمندانه حریف و سیستم چرخشی در بایرن بود.

اولین گل خورده بایرن و نویر در فصل جدید

برخی موقعیت هایی در بازی پیش می آید که هیچ کاری از دست شما بر نمی آید و گل می خورید. مهمتر از گل خوردن اینست که بتواند تیم را مدیریت کرده و به بازی برگردید تا اشتباه خود را جبران کنید. به نظرم بایرن به خوبی توانست از عهده این کار بربیاید. خوشبختانه خیلی زود گل تساوی را زدیم و در ادامه موقعیت هایی را خلق کردیم و گل های دوم و سوم را هم به ثمر رساندیم.

تغییرات زیاد در ترکیب و تأثیر آن بر عملکرد تیم

ما یک تیم خوب و گروهی از بازیکنان بزرگ را داریم. آنهایی که در بازی امروز حضور نداشتند، اخیراً در ترکیب تیم بوده و به آنها استراحت داده شد. باید به این مسئله خیلی خیلی توجه داشته باشیم. امروز با ترکیب کاملاً جدیدی بازی کردیم. برخی از بازیکنانی که در ترکیب اصلی این بازی بودند، زمان زیادی را برای تیم بازی نکرده اند و همین مسئله می تواند روی عملکرد و کیفیت تیم تأثیرگذار باشد به همین علت نمی توانید تمام جنبه های تاکتیکی که انتظار دارید در بازی مشاهده کنید و بازیکنان هم به خوبی این تاکتیک ها را در زمین پیاده کنند.
رضایت از عملکرد فنی تیم

نمی خواهم بگویم امروز تیم کاملی بودیم. اما در پاسکاری از عقب چندین اشتباه داشتیم. اینگول اشتات هم عملکرد خوبی در بازی داشت و آنها به معنای واقعی کلمه یک چالش بزرگ برای ما بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج