آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۳۸۹۷۴۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پیش بازی اینتر-یوونتوس

گل سر سبد بازی های هفته چهارم سری آ در ورزشگاه جوزپه مئاتزا بین دو رقیب قدیمی یعنی اینتر و یوونتوس موسوم به «داربی ایتالیا» برگزار می شود.

وبسایت نود: دیدار تیم های اینتر و یوونتوس از هفته چهارم سری آ فصل ۱۷-۲۰۱۶ در ساعت ۲۰،۳۰ عصر یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ در ورزشگاه جوزپه مئاتزا شهر میلان به قضاوت پائولو تالیاونتو برگزار می شود. شرایط دو تیم در سه هفته نخست این فصل بسیار متفاوت بوده است. یوونتوس با ۳ پیروزی مقتدرانه از همین ابتدای فصل توانسته صدر جدول را به اشغال خویش در بیاورد در حالی که اینتر پس از کسب فقط یک برد از ۳ بازی، در رده دوازدهم جدول حضور دارد. فرانک دی بوئر سرمربی هلندی اینتر در وضعیت قرمز به سر می برد و گمانه زنی هایی مبنی بر برکناری وی در صورت ناکامی اینتر در داربی ایتالیا به گوش می رسد. هر دو تیم در رقابت های اروپایی به میدان رفتند و نتایج خوبی نگرفتند. یوونتوس در خانه با تساوی بدون گل و انتقاد برانگیز مقابل سویا متوقف شد. اینتر نیز در لیگ اروپا، شکستی عجیب را در جوزپه مئاتزا از یک تیم گمنام پذیرفت.

نگاهی به آمار و ارقام بازی:

آخرین برد خانگی اینتر مقابل یوونتوس به آوریل ۲۰۱۰ باز می گردد. حاصل تقابل با یوونتوس طی ۶ بازی اخیر در جوزپه مئاتزا، حاصلی جز ۳ تساوی و ۳ شکست برای نراتزوری نداشته است.

اینتر از آوریل گذشته تاکنون که در بازی مقابل ناپولی موفق به ثبت کلین شیت شد، طی ۸ بازی اخیر سری آ به این مهم دست نیافته است. نراتزوری طی ۹ بازی از ۱۰ مسابقه خانگی اخیر در سری آ، بدون شکست بوده است.

یوونتوس طی ۲۹ بازی از ۳۱ مسابقه اخیر خود در سری آ، پیروز شده است. مدافع عنوان قهرمانی ایتالیا طی ۱۴ بازی اخیر سری آ، در ۱۱ بازی توانسته در هر دو نیمه مسابقه به پیروزی برسد.

در ۸ بازی از ۱۰ مسابقه اخیر یوونتوس در سری آ، حداقل ۳ گل رد و بدل شده است. بیانکونری در ۸ بازی از ۱۰ مسابقه اخیر سری آ، حداقل دو گل به ثمر رسانده است.

تا پایان هفته سوم، فقط ۵ شوت به سوی دروازه بیانکونری شلیک شده که کمترین تعداد شوت های به سوی دروازه در بین ۲۰ تیم سری آ است. یوونتوس دو بار در این فصل از روی نقطه کرنر گل خورده در حالی که کل فصل گذشته، به همین تعداد گل از روی نقطه کرنر دریافت کرده بود.

سه گل اینتر طی فصل جدید از دقیقه ۷۰ به بعد توسط مائورو ایکاردی به ثمر رسیده است. ایکاردی طی ۷ رویا-رویی با یوونتوس، ۶ گل زده و طی همین مدت از فصل ۱۳-۲۰۱۲، هیچ بازیکن دیگری نتوانسته بیش از ۳ گل را درون دروازه یوونتوس قرار بدهد.

آنتونیو کاندروا به طور متوسط، هر ۳۹ دقیقه ای که در زمین به همراه مائورو ایکاردی حضور داشته، یک موقعیت را برای مهاجم آرژانتینی اینتر ایجاد کرده است.

پائولو دیبالا ۹۸ پاس سالم را در این فصل برای یاران هم تیمی ارسال کرده که بیشترین تعداد پاس سالم در بین بازیکن های این فصل سری آ محسوب می شود. گونزالو هیگواین طی ۲۱ بازی سری آ در سال ۲۰۱۶، ۲۳ گل به ثمر رسانده است!

این دو تیم تاکنون طی ۲۲۹ بازی رسمی و ۵ بازی غیر رسمی به مصاف یکدیگر رفته اند. یوونتوس توانسته ۱۰۶ برد را مقابل اینتر به دست بیاورد.

جوزپه مئاتزا، عمر سیووری روبرتو بونینسنیا با ۱۲ گل زده، بهترین گلزن های تاریخ «داربی ایتالیا» هستند.

نتیج عجیبی همچون ۶-۲، ۹-۱، ۶-۱، ۷-۲ و ۶-۳ نیز در تاریخ بازی های این دو تیم مشاهده می شود. سنگین ترین شکست این داربی، باخت ۹-۱ اینتر در سال ۱۹۶۱ و پس از اتفاقاتی عجیب و غریب بود. اینتر در اعتراض به رأی فدراسیون فوتبال ایتالیا و با تصمیم هلنیو هررا، با تیم جوانان خود در بازی تکراری به مصاف یوونتوس رفت و ۹-۱ شکست خورد.

آخرین وضعیت بازیکن های دو تیم:

مکس آلگری سرمربی یوونتوس ترجیح می دهد که در برخی از پست ها، از سیستم چرخشی در لیگ قهرمانان اروپا و سری آ استفاده کند. به نظر می رسد که مدافعان کناری یوونتوس در جناحین چپ و راست، مشمول این سیستم چرخشی هستند. اشتفان لیش اشتاینر و الکس ساندرو در سری آ بازی می کنند اما دنی آلوز و پاتریس اورا در اروپا

این احتمال وجود دارد که ماریو مانژوکیچ به جای گونزالو هیگواین در ترکیب اصلی یوونتوس به میدان برود. کلودیو مارکیزیو و استفانو استورارو دو بازیکن مصدوم یوونتوس هستند که قطعاً در این بازی حضور نخواهند داشت و احتمال حضور دنی آلوز نیز به علت مصدومیت جزئی، بسیار کاهش یافته است.

ایوان پریشیچ و کریستین آنسالدی دو بازیکن مصدوم اینتر هستند که هنوز حضور یا عدم حضور آنها در داربی ایتالیا مسجل نشده است اما مارکو آندرئولی به علت مصدومیت، تا مدتی نامعلوم قادر به حضور در ترکیب اینتر نخواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه وبسایت هو اسکورد:

پیش بازی اینتر-یوونتوس

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه وبسایت هو اسکورد:

پیش بازی اینتر-یوونتوس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      عشق است یووه❤

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج