آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۳۸۹۶۵۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آلگری: بازی با اینتر برای ما کلیدی است

سرمربی یوونتوس بازی فردا شب مقابل اینتر را نخستین قدم در مسیر کسب قهرمانی سری آ می داند.

وبسایت نود: ماسیمیلیانو آلگری در آستانه بازی فردا شب مقابل اینتر در سن سیرو اعتقاد دارد تیمش در این بازی با اینتر متفاوتی روبرو خواهد شد.

آلگری به نقل از Football Italia در نشست خبری خودش گفت:

اتفاقات کوچک در نهایت اتفاقی اساسی می شوند و به همین دلیل باید متوجه شویم تمام جزئیات اهمیت دارند و فتح دوباره اسکودتو بسیار دشوار است. فقط به خاطر اینکه یوونتوس ترکیب قوی تری دارد بدین معنی نیست که در هر بازی پیروز خواهد شد.

فردا بازی شگفت انگیزی است. این بازی نخستین قدم در راه فتح اسکودتو است. عده ای شاید بگویند تازه در هفته چهارم هستم اما من می گویم که این بازی نخستین قدم بزرگ به سوی قهرمانی است. ۳ یا ۴ بازی هستند که احساس می کنید در پایان فصل سرنوشت ساز خواهند بود و این بازی مقابل اینتر قدرتمند یکی از آن ها است.

همه بازیکنان در دسترس هستند. استورارو هم از هفته آینده در دسترس خواهد بود. تنها لیخشتاینر حضورش در بازی فردا قطعی است. خدیرا هم بازی خواهد کرد. تغییراتی در ترکیب خواهم داد چون هر سه روز باید بازی کنیم. فراموش نکنیم گذاشتن بازیکن روی نیمکت توهین به او نیست. تیمی که قدرتمندترین نیمکت را دارد در پایان فصل قهرمان می شود. اگر در ماه مارس بازیکنانی نداشته باشید که از روی نیمکت به بازی بیایند و به شما کمک کنند نمی توانید قهرمان اسکودتو شوید.

می دانیم اینتری که فردا مقابل ما بازی می کند با اینتری که پنج شنبه شب شکست خورد متفاوت است. آن ها می خواهند نشان دهند که در سطح یوونتوس هستند. من آدم دلواپسی نیستم. تکرار می کنم که عملکرد تیم مقابل سویا خوب بود. به رسانه ها احترام می گذارم اما باید به عملکرد تیم نگاه کنم. تعادل ضروری است.

اگر فردا پیروز شویم به این معنی نیست که در ۵۰ بازی بعدی پیروز خواهیم شد. اگر بازی مساوی شود و یا شکست بخوریم هم شرایط یک مقدار جزئی تغییر می کند. این بازی تنها یک قدم در مسیر ما برای کسب قهرمانی است. هر نتیجه ای بدست آید ما نباید از مسیرمان منحرف شویم.

پست دیبالا تغییری نکرده تنها تفاوت با گذشته این است که هنوز نتوانسته گلزنی کند. این اتفاق در زندگی یک مهاجم رخ می دهد. در بازی چهارشنبه ما چند تغییر تاکتیکی ایجاد کردیم. فردا شب هم با سه مدافع بازی خواهیم کرد. بازی با هیگواین و مانژوکیچ ممکن است اما این چیزها باید به تدریج رشد کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج