۳۸۸۰۶۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تارتار: کار استقلال سخت تر است

سرمربی جوان و موفق پارس جم جنوب معتقد است که پرسپولیس باید عملکرد هوشمندانه ای مقابل استقلالی ها داشته باشند.

ورزش سه: مهدی تارتار درباره حساسیت دربی گفت: دربی همیشه شرایط و حساسیت های خاص خودش را دارد و هیچ موقع نمی توانیم از قبل یک تیم برنده بدانیم ولی خب با همه این اوصاف شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال است و روی کاغذ همه چیز به نفع پرسپولیس است اما باید هوشمندانه عمل کنند و بدون ریسک بازی کنند چراکه این بازی شرایطش با سایر بازی ها فرق می کند. اگر پرسپولیس بازی همیشگی خودش را انجام بدهد و دچار استرس و احساسات درونی نشود می تواند پیروز میدان باشد.

او در خصوص نتیجه و تاثیر بازی هفته پنجم روی دربی اینطور توضیح می دهد: پرسپولیس در جو وحشتناک تبریز مقابل تراکتور مساوی کسب کرد اما در مقابل استقلال در آزادی برابر ماشین سازی باتوجه به موقعیت برد این نتیجه را کسب کرد و نمی توان گفت این دو بازی برابر بوده. به نظرم پرسپولیس کار سخت تری را در شهر تبریز انجام داد.

بازیکن اسبق پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سال گذشته پرسپولیس در پایین جدول حضور داشت و استقلال در صدر قرار داشت و امسال برعکس آن اما در نهایت نتیجه این دربی تساوی شد گفت: طبیعی است که استقلال برای اینکه دل هوادارانش را به دست بیاورد راهی جز برد مقابل پرسپولیس ندارد ولی همانطور که گفتم پرسپولیس شرایط خوبی در پیش دارد و ساختار دفاعی خوبی را برعکس سال گذشته در حال حاضر دارند. استقلال کار سختی برای شکست پرسپولیس دارد.

از تارتار درباره پرمهره بودن استقلال در تمام خطوط و در مقابل حفظ اسکلت اصلی پرسپولیس و مقایسه آن سوال کردیم که اینطور پاسخ می دهد: مشکل اصلی استقلال برمی گردد به تغییر و تحولاتی که در این تیم ایجاد شد یعنی به هر حال تیمی که دست نمی خورد، بازیکنانش را تغییر نمی دهد، کادرفنی خودش را حفظ می کند و نقاط ضعفش را ترمیم می کند خب به نسبت جلوتر از تیمی است که کادرفنی جدیدی به تیمش آورده و حدود ۸۰ درصد تغییر داشته است. معتقدم همه این ها نشان می دهد که پرسپولیس به هر حال تیم بهتری به نسبت استقلال است.

وی در ادامه افزود: آمار نشان می دهد که خط دفاعی پرسپولیس انسجام بیشتری به نسبت استقلال دارد ولی خب پرسپولیس هم در خط حمله هم یاران توانمندی دارد. درست است که امسال پرسپولیس گل های کمتری به ثمر رسانده است اما خط حمله خوبی را هم از آنها در ادامه رقابت ها به نمایش خواهند گذاشت.

سرمربی پارس جم در خصوص اینکه آیا به نظرش برانکو از رامین رضائیان در این بازی استفاده خواهد کرد یا خیر هم گفت: ما در تمرینات نیستیم و با شرایط تیم آشنا نیستیم اما مطمئنا آقای برانکو بهترین ترکیبش را برای بازی با استقلال ارنج می کند تا نتیجه لازم را بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج