۳۸۷۸۷۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

انصاری: بازیکنان با غرور به میدان نمی‌روند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه بازیکنان در شرایط ایده‌آلی قرار دارند و امیدوارم با بازی جذاب دل هواداران را شاد کنیم.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد انصاری بازیکن ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشحالم از اینکه تیم پرسپولیس و همه بازیکنان در شرایط ایده‌آلی قرار دارند و می‌توانند با ارائه بازی‌های جذاب و دیدنی دل هواداران را شاد کنند.

وی در خصوص غرور کاذب بازیکنان و اختلاف در جدول رده‌بندی و تاثیر آن روی دربی افزود: دربی پایتخت ویترین فوتبال ایران است و همه بازیکنان تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشند. غرور، آفت ورزش و ورزشکار است و یقینا بازیکنان پرسپولیس با حمایت هوادارانی که در هر شرایطی تیم را تنها نمی‌گذارند و همچنین زحمات شبانه روزی کادر فنی، هیچگاه با غرور به میدان نخواهند رفت، چرا که ما با شعار همیشگی سرمربی تیم «کار، کار و کار» تلاش می‌کنیم به تنها هدفمان که همانا شاد کردن دل هواداران است، برسیم.

انصاری در مورد حضور در دربی تهران تصریح کرد: دو بار در این رویداد مهم حضور داشتم و ارزش شرکت در این بازی‌های حساس و لذت بخش را می‌دانم و امیدوارم بتوانم در این دیدار مهم حضور داشته باشم و با عملکرد قابل قبول، به تیم محبوبم کمک کنم.

مدافع ملی‌پوش سرخپوشان ادامه داد: شرایط بازیکنان و تیم بسیار خوب است و با شناختی که از حریف سنتی پرسپولیس دارم، امیدوارم مجموعه دو تیم و همچنین تیم داوری بتوانند در آستانه مسابقات بین‌المللی رضایت فوتبال دوستان را جلب کرده و شاهد ارتقاء سطح کیفی فوتبال کشور باشیم.

انصاری در پایان در مورد حضور هواداران در ورزشگاه و نتیجه دربی گفت: از هواداران تقاضا دارم مثل همیشه از تیم محبوب خود حمایت کنند و از فوتبال زیبا لذت ببرند. زیبایی فوتبال به غیر قابل پیش بینی بودن نتایج آن است و اگر نتایج این رقابت‌ها مشخص بود، جذابیتی حاصل نمی‌شد. امیدوارم روز جمعه با یک فوتبال دلچسب دل هوادارانمان را شاد کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج