۳۸۷۷۸۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

ایران – مراکش،‌ فرصتی برای اعاده حیثیت

تیم ملی فوتسال ایران بعد از شکست سنگین مقابل اسپانیا برای به رخ کشیدن قدرت خود در جام جهانی این فرصت را دارد تا مقابل تیم نه چندان مطرح مراکش به پیروزی مقتدرانه دست یابد.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا از ساعت ۵:۳۰ بامداد جمعه به مصاف مراکش می‌رود. ملی پوشان ایران در حالی قرار است در این بازی رو در روی تیم قهرمان آفریقا قرار بگیرند که بازی نخست خود را مقابل اسپانیا با نتیجه پنج بر یک واگذار کرده‌اند.

از طرفی نیز مراکش با پنج گل از آذربایجان شکست خورده و برای صعود از گروه چاره‌ای جز پیروزی مقابل ایران ندارد. این تیم که با ۱۱۶۵ امتیاز در رده ۳۴ رنکینگ جهانی قرار دارد با ایرانی مصاف کند که در رتبه ششم جهان ایستاده است.

"هشام گویی" سرمربی مراکش بعد از قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا تیمی تقریبا جوان را راهی مسابقات کرده و میانگین سنی مراکش در جام جهانی ۲۶.۵ سال است. مراکشی‌ها که با کسب عنوان قهرمانی آفریقا جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده‌اند، چهار دیدار تدارکاتی در مرحله آماده سازی جام جهانی انجام داده‌اند. حریف ایران در دیدارهای دوستانه ابتدا با مصر مساوی کرده، سپس همین تیم را با نتیجه چهار بر سه برده، در ادامه مقابل تیم ملی پرتغال شکست خورده و در آخرین بازی تیم ملی تایلند را با نتیجه پنج بر یک مغلوب کرده است.

این تیم برای دومین بار در جام جهانی شرکت می‌کند. مراکش در جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند هم در مرحله مقدماتی نیز با ایران همگروه بود. شاگردان علی صانعی در دوره قبل مسابقات با نتیجه دو بر یک از سد مراکش گذشتند. همچنین از نکات جالب دیدار ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۲، حضور بازیکنی بود که بعدها به داعش پیوست و در نهایت هم کشته شد.

ناظم الشریعه در دیدار مقابل مراکش، قدرت بهادری را در اختیار نخواهد داشت. این بازیکن شوتزن که از مهره‌های اصلی تیم به حساب می‌آمد به دلیل شکستگی انگشت پا، به مدت چهار هفته از میادین دور خواهد بود و به این ترتیب جام جهانی را از دست داده است.

در دیگر بازی گروه F، تیم‌های اسپانیا و آذربایجان از ساعت ۳:۳۰ بامداد جمعه به مصاف هم خواهند رفت. نتیجه این بازی تاثیر بسیاری در سرنوشت تیم‌های صعود کننده خواهد داشت. در صورتی که اسپانیا با اختلاف بالا موفق به شکست آذربایجان شود، مسیر صعود ایران به عنوان تیم دوم از گروه، هموارتر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج