۳۸۴۳۴۹
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

همه واکنش‌های تندی که کی روش به انتقادها نشان داد

اگر طرفدار فوتبال و به‌ویژه تیم‌ملی هستید، همیشه باید خودتان را برای خواندن مصاحبه‌های عجیب و جنجالی کی‌روش آماده کنید.

روزنامه شهروند: اگر طرفدار فوتبال و به‌ویژه تیم‌ملی هستید، همیشه باید خودتان را برای خواندن مصاحبه‌های عجیب و جنجالی کی‌روش آماده کنید. مرد عاصی فوتبال ایران همیشه بهانه‌ای برای ایراد گرفتن و جنجال به پا کردن دارد. از لغو شدن اردوها گرفته تا این‌که چرا فلان مربی با آن یکی صمیمی شده یا این‌که چرا فلان کارشناس از نمایش تیمش انتقاد کرده است. دیروز هم بعد از این‌که شایعه شد بنیامین ویلیامز استرالیایی به‌عنوان داور دیدار ایران و ازبکستان انتخاب شده، کی‌روش شمشیر تیزش را از غلاف درآورد و آن را روی گردن علی کفاشیان گذاشت که مگر تو نایب‌رئیس AFC نیستی؟ او در این گفت‌وگو اعلام کرد که کفاشیان به‌عنوان نایب‌رئیس AFC هیچ کاری برای مشخص شدن میزبان دیدار سوریه و ایران انجام نداده است. به این بهانه به سراغ مهم‌ترین مصاحبه‌های جنجالی کی‌روش در مدت حضورش در ایران رفتیم و مروری بر این اظهارات داشتیم. با ما همراه باشید.

١٠ اردیبهشت ٩١

کی‌روش خیلی زود چهره عصبانی خود را به ایرانی‌ها نشان داد. او بر سر تداخل بازی‌های ملی و باشگاهی با مانوئل ژوزه، سرمربی وقت پرسپولیس وارد دعوا شد: «بد رفتاری‌های مانوئل ژوزه مقابل تیم‌ملی فوتبال ایران کاملا غیرقابل قبول و مستحق یک برخورد جدی و مناسب است. نحوه رفتار و اخلاق مانوئل ژوزه مرا شگفت‌زده نمی‌کند. وقتی به شرایط فعلی مربیگری او در پرسپولیس نگاه می‌کنم، نوع اخلاق ژوزه برایم شگفت‌انگیز نیست چون وی درحال فرار از شرایط فعلی است.»

٢٢ شهریور ٩١- پس از باخت مقابل لبنان

کی‌روش در نشست خبری بعد از شکست یک بر صفر ایران مقابل لبنان در مقدماتی جام‌جهانی ٢٠١٤ گفت: «مقابل تیمی مثل لبنان که مدام تمارض و دایم وقت‌کشی می‌کنند، هیچ کاری نمی‌شود انجام داد. مخصوصا که داور یک قضاوت یک‌طرفه علیه ایران داشت. اتفاقاتی که در فوتبال آسیا رخ داده این است که شاهد وقت‌کشی هستیم و تیم‌ها از این طریق می‌خواهند به پیروزی برسند. نباید این طور به پیروزی رسید.» کی‌روش در این کنفرانس با خبرنگار عرب‌زبان درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد که به او گفته بود شما از سرمربیگری ایران اخراج می‌شوی.

١٢ فروردین ٩٤- مصاحبه علیه علیرضا اسدی

کی‌روش در نوروز ٩٤ بعد از شکست مقابل سوئد، از جدایی حرف زد و با حمله به مسئولان فوتبال گفت: «کفاشیان در جلسه آخر به من گفت با این اتفاقاتی که افتاده مطمئنا ادامه کار دشوار خواهد بود. شاید با مشکلاتی که با آن روبه‌رو هستیم، نتوانیم به جام‌جهانی ٢٠١٨ صعود کنیم. شرایط برای من در فدراسیون بد است چون یک نفر این اجازه را به خودش می‌دهد که به شما توهین کند و زحماتم را دست‌کم بگیرد. این غیرقابل قبول است. من این‌جا آدم ضعیفه هستم چون فقط یک مربی هستم و نه عضو فدراسیون و نه عضو هیأت رئیسه. وقتی دبیرکل فدراسیون در چشم من نگاه می‌کند و می‌گوید من و بازیکنان هیچ دستاوردی نداشتیم و شما کاری نکردید، نه نتیجه گرفتید نه بازیکنی آوردید، نه دوره‌های آموزشی داشتید.»

٤ بهمن ٩٣- حذف از جام ملت‌های آسیا

کی‌روش بعد از حذف ایران مقابل عراق صحبت‌های تندی را علیه قلعه‌نوعی و حمید درخشان انجام داد: «قلعه‌نوعی روند تخریب کردن بازیکن تیم‌ملی را آن هم در آستانه جام‌جهانی در شرایطی که با من توافق کرده بود، آغاز کرد. سرمربی استقلال حتی زمانی که نمی‌خواست مستقیم صحبت کند از سایر افراد کادر فنی یا افراد زیر دستش استفاده می‌کرد تا علیه من حرف بزنند. بعد از او حمید درخشان به تیم‌ملی حمله می‌کند و با بی‌احترامی به بازیکنان اهدافش را دنبال می‌کند. درخشان چه اجازه‌‌ای دارد که در مورد تیم‌ملی حرف می‌زند؟ وی به‌عنوان مربی تیم زیر ١٧‌سال ایران بهترین عملکردش جایی بود که به دلیل استفاده از بازیکنان صغر سنی چند‌ سال محروم شد. او باعث شرم کشور شده است.‌ سال ١٩٨٦ نیز وی به همراه چند بازیکن علیه تیم‌ملی اعتصاب کرده است. آیا این موضوعی است که باید در تیم‌ملی به آن توجه شود؟ کارنامه درخشان کاملا مشخص است. او تاکنون با تیم‌های مختلف به لیگ دو سقوط کرده است. ما با کارنامه ١,٧ گل و درخشان با یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران کارنامه‌ای با ١.٢ گل دارد. او چرا این اجازه اخلاقی را به خودش می‌دهد که علیه تیم‌ملی حرف بزند؟ قلعه‌نوعی نیز هیچ اجازه‌ای ندارد.»

٢٥ فروردین ٩٤- تهدید به جدایی

کی‌روش بعد از اختلاف با اسدی، بارها فدراسیون را به جدایی تهدید کرد: «تحت شرایط فعلی فدراسیون و مشکلات مالی، اداری و مدیریتی که این فدراسیون دارد، قادر نیستیم به راه موفقیت‌آمیزمان ادامه دهیم. من استعفا کرده‌ام اما با شرایطی که با آن روبه‌رو هستیم تنها به دلیل موافقت نکردن هیأت‌رئیسه با استعفایم این‌جا حضور دارم. زمان وعده و وعید و قول دادن نیست و اکنون زمان متحد شدن است. وقتی در این حوزه افرادی پشت شما تلاش می‌کنند تا به جایگاه و آبروی‌تان لطمه بزنند و موفقیت تیم‌ملی را در انزوا قرار می‌دهند، مقدور نیست که شما به کارتان ادامه دهید. مطمئنا شما نمی‌خواهید که نسل یوز ایرانی منقرض شود. آیا شما این را می‌خواهید؟!»

٣١ خرداد ٩٥- جنگ با برانکو

وقتی اردوهای آماده‌سازی تیم‌ملی قبل از شروع لیگ کنسل شد، کی‌روش، برانکو را که سردمدار مربیان معترض به اردوی تیم‌ملی بود، از دم تیغ گذراند: «اگر حمایت همه‌جانبه از تیم‌ملی وجود نداشته باشد که در این برنامه نبود، ما قادر نخواهیم بود برنامه‌های خود را برای تیم‌ملی اجرا کنیم و به این نتیجه رسیدیم. بهترین کار این بود که ما تمام برنامه‌های خود را لغو کنیم. کارشناسان و نخبگان فوتبال ایران! با نظر بنده مخالف بودند که من به آنها حق می‌دهم و به همین دلیل برنامه جدیدی را تنظیم کرده و تحویل فدراسیون فوتبال دادم. طبق برنامه جدید ما فقط ٤ روز قبل از بازی‌های رسمی خود و همزمان با تاریخ فیفا جمع می‌شویم و ان‌شاءالله خداوند کمک می‌کند تا به پیروزی برسیم. اگر هم موفق نبودیم از قلعه‌نوعی و برانکو دلایل آن را جویا شوید.» کی‌روش در این مصاحبه رسما سرمربی پرسپولیس را دروغگو خواند: «صحبت‌های اخیر برانکو که گفته بود من اجازه ندادم بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس در تست پزشکی شرکت کنند، کاملا کذب، دروغ و اشتباه است. او باید مسئولیت این صحبت‌های نادرست را قبول کند. به عقاید آقای برانکو احترام می‌گذارم اما باید یادمان باشد زمانی که خود او سرمربی تیم‌ملی بود، برنامه‌ها و اردوهای متعددی را داشت و حالا که سرمربی باشگاهی است، نظری متفاوت دارد. او نمی‌تواند به هواداران خوب پرسپولیس دروغ بگوید و هواداران را علیه بنده تحریک کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • رضا

      کیروش بهونه گیره و باید از فوتبال ایران بره. ولی اونجاش که جواب درخشانو قلعه نویی رو داد خوشم اومد

    • وحید

      تمتم انقاداش درست بود من همه را پیگیری میکردن برانکو را با گفتن دروغ مقابل کی روش قرار دادن و عصبانیت کی روش الا ن میفهمیم که درست بود بعد از بازی با قطر و چین چرا واقعیت دایره وار میچرخوتید مربی تیم ملی و نتایج ان فوتبال ایران و جهانی میکنه نه نتایج تیمهای باشگاهی که به یک هشتم حام باسگاهای اسبا چند سالی است که شده سقف ازروهایشان....

    • بدون نام

      کیروش به غیر از بی ادبی چیزی به فوتبال ما اضافه نکرد

    • بدون نام

      کی روش بی اخلاقی رو برای تیم باب کرده. آقای تاج هیچ برخوردی با کی روش نمیکنه. آقایون چرا از کی روش میترسن؟؟!!!! واقعا باید بررسی بشه که چرا این همه مصاحبه های مخرب میکنه و فدراسیون هیچ عکس العملی نشون نمیده

    • بدون نام

      فدراسیون میترسه به کی روش تذکر بده که زیاده روی نکن.
      فدراسیون خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج