۳۸۲۷۵۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهاجری: چین حریف دست و پا بسته ای نیست

سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: کی‌روش به بهترین شکل ممکن فعل خواستن را برای تیم ملی صرف کرده تا در آخرین لحظات هم دست از تلاش برندارند.

خبرگزاری ایسنا: محمدرضا مهاجری در خصوص دیدار تیم ملی ایران در برابر قطر اظهار کرد: بازی شاید از نظر کیفی در سطح بالایی نبود اما خوشحالم که تیم ملی توانست به بردی مهم دست یابد و کام مردم ایران شیرین شد. نباید فراموش کنیم در چنین مسابقاتی، بدون شک محگم گام برداشتن در بحث شکل گرفتن شخصیت تیمی تاثیر فراوانی دارد. کی‌روش به بهترین شکل، غیرت را به بازیکنانش تزریق کرده تا آنها از ثانیه یک تا آخرین لحظه دیدار تسلیم نشوند و بدانند که فقط برد آرام‌شان می‌کند.

مهاجری در خصوص دیدار با چین گفت: چین هم حریف سرسختی است، تیمی که به کره جنوبی دو گل می‌زند و با اختلاف تنها یک گل در خاک کره می‌بازد، حریف دست و پا بسته‌ای نیست. باید با دقت و البته همان اراده مثال‌زدنی وارد زمین شویم تا ان‌شاءالله در دومین گام نیز با موفقیت به راه خود ادامه دهیم.

وی افزود: تنها موضوع مهم در رابطه با آماده‌سازی تیم ملی بحث دیدارهای دوستانه است؛ لیگ را یک ماه تعطیل کردیم تا به مصاف تیم‌های سری B و C ایتالیا و تیم‌های ب این کشور برویم. قطعا کی‌روش دیدارهای دوستانه بزرگ می‌خواهد تا تیمش محک جدی بخورد. به برگزاری دیدارهای دوستانه بزرگ نیاز داریم تا به موفقیت برسیم.

مهاجری راجع به شرایط پدیده تصریح کرد: دیدارهای دوستانه خوبی مقابل سیاه‌جامگان و سپاهان داشتیم. تا دقیقه ۶۰ بازی با سپاهان هم همه‌چیز خوب بود اما به واسطه اینکه می‌خواستم بازیکنان دیگر هم بازی کنند تغییراتی را ایجاد کردیم.

وی افزود: به جز واتو که همراه با تیم ملی ارمنستان است، در این بازی ناصحی، عباسیان، زامهران، کفشگری، کمندانی، مهربان و چند بازیکن تیم پدیده ب را در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم که به بازیکنان رده سنی جوانان میدان دهیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم در ادامه راه با رسیدن به موقع مصدومان تیم، در مصاف با استقلال خوزستان موفق باشیم. فقط گلایه‌ای که از سازمان لیگ داریم این است که چرا نخستین بازی خانگی ما پس از تعطیلات در مشهد را روز شنبه گذاشتند؟ از طرفی همواره صحبت از حضور هوادار می‌کنیم و از سوی دیگر، بازی را روز شنبه می‌گذاریم. طبیعی است که هوادار نمی‌تواند به راحتی خود را به ورزشگاه برساند. امیدوارم در هفته‌های بعد در این خصوص سلیقه بهتری به خرج داده‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج