۳۸۲۶۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خواهرخواندگی فدراسیون ایران و چین

رییس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال ایران با مسوولان فدراسیون فوتبال چین دیدار کرد.

خبرگزاری مهر: صبح امروز دوشنبه محمدرضا ساکت با نایب رییس، رییس کمیته بین الملل و رییس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال چین دیدار کرد و دو طرف در این دیدار بر گسترش روابط فوتبالی ایران و چین تاکید کردند.

ساکت درباره این جلسه به سایت فدراسیون فوتبال گفت: پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده از سوی ایزدی به عنوان رابط دو فدراسیون این جلسه برگزار شد و دو طرف ابراز علاقه مندی کردند که به دلیل روابط موجود بین دو کشور قدیمی و با تمدن، روابط های فوتبالی دو کشور توسعه پیدا کند. همچنین مقرر شد ایران پیش نویس تفاهمنامه خواهرخواندگی را آماده کرده تا در جلسه بعدی مسوولان فدراسیون دو کشور این تفاهمنامه به امضا برسد.

وی افزود: از دیگر موارد مهم این جلسه می توان به ارائه تقویم فوتبالی چین در سال ۲۰۱۷ به ایران اشاره کرد که در سال آینده میلادی تیمهای فوتبال پایه، فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال بانوان ایران در اولویت حضور در تورنمنت‌های کشور چین قرار گیرند. طرف چینی خیلی علاقه مند به حضور تیم‌های ایرانی در تورنمنت‌های این کشور نشان داد. آنها همچنین به دلیل حضور تیم‌های زیر ۱۶ و زیر ۱۸ سال ایران در تورنمنت چین از ما تشکر کردند و شرکت این تیم‌ها را باعث رونق این تورنمنت‌ها دانستند.

رییس سازمان تیم‌های ملی همچنین از تفاهم ایران با چین برای برگزاری بازی‌های دوستانه در رده های پایه، برگزاری کمپ‌های تمرینی، تبادل داور، برگزاری کنفرانسهای علمی و تبادل و تهیه تجهیزات ورزشی خبر داد.

ساکت همچنین با اشاره به حضور تیم ایران در چین اظهار کرد: مسوولان فدراسیون فوتبال چین در این جلسه می خواستند مطمئن باشند که خدمات ارائه شده برای تیم ایران از جمله تهیه مواد غذایی اسلامی، زمین و هتل راضی کننده بوده یا خیر که ما از آنها تشکر کردیم. همچنین همچون ما تاکید داشتند ایران و چین دو دوست هستند که رقابتشان تنها به ۹۰ دقیقه بازی محدود می شود. ما نیز میزبانی‌های خوبمان طی سالهای گذشته از تیم‌های چینی را یادآور شدیم و تاکید کردیم این روند ادامه خواهد داشت.

به دعوت فدراسیون فوتبال چین، فردا محمدرضا ساکت و هدایت الله ممبینی در ضیافت ناهار فدراسیون فوتبال این کشور شرکت خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج