۳۸۲۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: مثل فرگوسن در خانه بازیکنانم را نمی‌زنم

سرمربی منچسترسیتی تأکید کرد با امکانات و تجهیزاتی که این باشگاه در اختیار بازیکنانش قرار داده است، هیچ توجیهی برای ناکامی‌های آنها در فصل جاری پذیرفتنی نیست.

خبرگزاری تسنیم: پپ گواردیولا به بازیکنانش هشدار داد هیچ بهانه‌ای برای توجیه ناکامی‌های‌شان در فصل پیش رو نداشته باشند، چون امکاناتی و تجهیزاتی در اختیار آنها قرار گرفته است که حتی در اختیار بازیکنان بایرن مونیخ و بارسلونا هم نیست.

گواردیولا که شنبه هفته آینده برای اولین رویارویی‌اش با ژوزه مورینیو در دربی شهر منچستر به خانه شیاطین سرخ می‌رود، بهترین مهاجمش سرخیو آگوئرو را در اختیار ندارد، کسی که به‌دلیل محرومیت سه جلسه‌ای از همراهی آبی‌پوشان شهر منچستر در بازی‌ خارج‌ از خانه‌شان برابر همسایه قرمزپوش بازمانده است.

با این حال به‌نظر گواردیولا هیچ بهانه‌ای برای شکست شاگردانش پذیرفتنی نیست. او گفت: ما هر آنچه را که برای کار کردن لازم است، در اختیار داریم. بازیکنان نمی‌توانند از چیزی شکایت کنند. شاگردانم هر چیزی را که به آنها جهت کسب آمادگی برای بازی کردن کمک کند، در اختیار دارند. بردن یا یاختن مقوله‌ای دیگر است، چون حریف می‌تواند بهتر بازی کند و برنده شود، اما اینکه بخواهیم برای شکست‌های‌مان بهانه بیاوریم، پذیرفتنی نیست. اگر آماده یا سرحال نیستیم به‌خاطر این است که به اندازه کافی کار نکرده‌ایم. من در هیچ جایی امکاناتی را که منچسترسیتی دارد، ندیده‌ام و به‌همین دلیل باید به رئیس باشگاه و مردم ابوظبی و اعضای باشگاه منچسترسیتی تبریک گفت.

باشگاه منچسترسیتی برای احداث مجموعه تمرینی‌اش موسوم به کمپ اتحاد، هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون پوند صرف کرده است و این زمین تمرینی دارای ۱۶ زمین چمن، سه باشگاه بدنسازی، سالن سرمادرمانی، اتاق‌‌‌های فراصوتی و شش استخر شناست. به لطف این امکانات بازیکنانی همچون کاپیتان تیم، وینسنت کمپانی توانسته‌اند مصدومیت طولانی مدت‌شان را پشت سر بگذارند.

گواردیولا اشاره‌ای هم به وضعیت کمپانی ۳۰ ساله داشت و ادامه داد: چیزی که اهمیت دارد این است که پزشکان به من گفته‌اند که مشکل عضلانی کمپانی برطرف شده است، اما تا زمانی که آزمایش خون او هم سلامتش را تأیید نکند، برای ما بازی نخواهد کرد. نمی‌خواهیم وضعیتی به‌وجود آید که او را به‌خاطر یک مصدومیت دیگر از دست بدهیم.

سرمربی پیشین بارسلونا تأکید کرد مانند سرالکس فرگوسن، سرمربی پیشین منچستریونایتد سعی نخواهد کرد که همه ابعاد زندگی بازیکنانش از جمله زندگی شخصی آنها را کنترل کند و به منازل‌شان برود تا ببیند که آیا تغذیه مناسب دارند و به‌موقع استراحت می‌کنند یا نه. فرگوسن یک بار برای کنترل بازیکنان جوانش که آن زمان رایان گیگز و لی شارپ هم جزوشان بودند، سرزده به میهمانی خانگی که آنها برگزار کرده بودند رفت و به بازیکنانش دستور داد به خانه‌های‌شان برگردند. گواردیولا اما تأکید کرد که اهل چنین سختگیری‌هایی برای بازیکنان خود نیست.

وی تأکید کرد: من بازیکنانم را زمانی که اینجا در کنار تیم باشند کنترل می‌کنم، اما در خانه نه. من در خانه‌های‌شان را نمی‌زنم تا از همسران‌شان بپرسم که بازیکنام در حال انجام چه کاری هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • فرید

      الان که چی یعنی خیلی خوبه پپ؟خوبه اکثر بازیکنای قبلی گاه و بی گاه میگن کلا آدم خوش اخلاقی نبوده، و اینکه تو تیمهایی بوده همیشه که همه چی براش فراهم بوده، اما فرگوسن از هیچ منچسترو ساخت، اینا زمین تا آسمون فرقشونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج