۳۸۰۸۴۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ادعای موندودپورتیوو

ویدال، خواهان فسخ قرارداد با بارسلونا

الکس ویدال، مدافع راست باشگاه بارسلونا که سال گذشته از سویا به این تیم ملحق شد، در یکی دو هفته اخیر قصد فسخ قرارداد با این باشگاه را داشت.

ورزش سه: بارسلونا برای جذب ویدال، ۱۸ میلیون یورو به سویا پرداخت کرد و این بازیکن به دلیل محرومیت بارسا از خرید بازیکن، تا ژانویه ۲۰۱۶ برای اولین بازی خود برای آبی اناری ها صبر کرد. او که یک کاتالان است، فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و نه تنها جایگاه ثابتی در بارسلونا پیدا نکرد که در انتهای فصل حتی در فهرست ۱۸ نفره لوئیس انریکه هم قرار نمی گرفت.
ویدال، خواهان فسخ قرارداد با بارسلونا

با جدایی دنی آلوس در این تابستان، به نظر می رسید که فرصت برای حضور ویدال در ترکیب ثابت بارسا فراهم شده باشد اما عملا اینطور نشد و در دو بازی ابتدایی بارسا در لالیگا و نیز در سوپرکاپ اسپانیا، سرجی روبرتو به ویدال ترجیح داده شد.
همین مساله سبب شد تا این بازیکن از مسئولان باشگاه تقاضای فسخ قرارداد بکند که در نهایت با مخالفت روبرو شد. مسئولان بارسا البته این مساله را تحت بررسی قرار دادند و حتی قصد داشتند داریو سرنا، کاپیتان ۳۴ ساله تیم ملی کرواسی و باشگاه شاختار را با قراردادی یک ساله به خدمت بگیرند اما در هر صورت این جابجایی میسر نشد.

به ادعای موندودپورتیوو، احتمال جدایی ویدال در ماه ژانویه و در صورتیکه شرایط کنونی تغییر نکند، وجود دارد. ضمن اینکه پیوستن سرنا به بارسلونا با توجه به اینکه او با شاختار فسخ قرارداد کرده و بازیکن آزاد محسوب می شود، هنوز منتفی نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج