۳۸۰۸۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آنچلوتی: هدایت رئال بزرگترین چیز در دنیاست

کارلو آنچلوتی که سابقه مربیگری در تعدادی از بزرگترین باشگاه های دنیا را دارد، می گوید هدایت رئال مادرید از همه این ها پیشی می گیرد.

وبسایت نود: این سرمربی بزرگ ایتالیایی که دو سال هدایت رئال مادرید را به عهده داشت، بعد از کنار گذاشته شدن از سوی این تیم، یک سال استراحت کرد و حالا سکان هدایت بایرن مونیخ را به عهده گرفته است اما هیچ کینه ای از تیم اسپانیایی ندارد. کارلتو در مصاحبه با MARCA گفت:

تجربه به من می گوید که هر مربی بزرگی، باید در مقطعی از زندگی خود در رئال مادرید مربیگری کند. هدایت رئال مادرید بزرگترین چیز در دنیاست. این تجربه ای بسیار زیبا و تقریباً منحصر به فرد است؛ هر آنچه در مادرید اتفاق می افتد، در تیم های دیگر رخ نمی دهد.
آنچلوتی در درجه اول یک میلانیستا است و همراه با این تیم دو بار فاتح اروپا شده و در تیم های چلسی و پاریسن ژرمن نیز به قهرمانی لیگ دست یافته است اما جایگاه رئال مادرید در قلب او ویژه است:

علاقه و محبت من به رئال مادرید به اندازه علاقه ام به میلان است - من یک مادریدیستا هستم.
آنچلوتی تصویری از بهترین لحظات حضورش در رئال مادرید را به دیوار دفترش آویخته است: فتح لادسیما در سال ۲۰۱۴ که یک خاطره خوشآیند است:

واقعاً آنچه این عکس نشان می دهد را دوست دارم. فتح لادسیما یکی از بهترین خاطرات دوران حرفه ای من است و در جایگاه یکسانی با اولین قهرمانی چمپیونزلیگ با میلان دارد - آنها هم چنین ارزشی دارند.
به دنبال دو سال حضور در کنار لوس بلانکوس، کارلتو یک سال به استراحت پرداخت و مدتی در کشور کانادا زندگی کرد و مجدداً با روحیه ای بهتر به عرصه مربیگری بازگشت. علاوه بر این، سرمربی ایتالیایی از ناحیه کمر نیز دو بار تحت عمل جراحی قرار گرفت که برای بهبودی و پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، ۲ الی ۳ ماه زمان نیاز داشت.

بعد از ۲۰ سال فکر می کنم زمان یک استراحت کوتاه فرا رسیده بود. بایرن مونیخ باشگاهی بزرگ با تاریخچه غنی است، سازماندهی خوبی دارد و رئیس باشگاه بازیکن سابق تیم بوده است. ستون های تیم کاملاً مشخص است - نویر، لام و مولر - بازیکنانی که با باشگاه آشنا هستند و برای مدتی طولانی در کنار هم بوده اند. این تیم کیفیت فوق العاده ای در مالکیت توپ و انتقال آن دارد، و هنگام در اختیار داشتن توپ بسیار هجومی است. وقتی به اینجا آمدم گفتم که انقلاب نخواهم کرد، چون نیازی نبود. آنها بسیار رقابتی هستند و فقط باید به این فکر کنید که روش دیگری را امتحان کنید و یک قدم رو به جلو در لیگ قهرمانان اروپا بردارید.

در صورتی که آنچلوتی موفق شود همراه با بایرن مونیخ به قهرمانی اروپا دست یابد و چهارمین قهرمانی خود در این رقابت ها را کسب کند، مطمئناً و بدون شک به یکی از بزرگترین مربیان تاریخ فوتبال بدل خواهد شد، اگر او بزرگترین قلمداد نکنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج