۳۷۶۳۳۲
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

ناگهان مسائل مالی برای پروین شفاف شد

علی پروین دو هفته پیش در انتقاد به نامشخص بودن مسائل مالی بازی با ستارگان فوتبال جهان گفته بود: «نمی‌دانم پشت پرده برگزاری این بازی‌ها چیست...

ایران ورزشی: علی پروین دو هفته پیش در انتقاد به نامشخص بودن مسائل مالی بازی با ستارگان فوتبال جهان گفته بود: «نمی‌دانم پشت پرده برگزاری این بازی‌ها چیست اما چیزی که می‌دانم این است که نکونام بازیکن کوچکی نبوده که بخواهند به او بی‌احترامی کنند. او رکوردشکن فوتبال ایران است و کاپیتان تیم ملی هم بوده است اما یکسری افراد از نام او سوءاستفاده می‌کنند. بار قبل که این بازی انجام شد من خواستار این بودم که مسائل مالی به صورت شفاف اعلام شود و الان هم همین را می‌گویم. باید پشت پرده افرادی که بازیکنان را می‌آورند و بازی را برگزار می‌کنند مشخص شود. مطمئن باشید در یک مصاحبه کامل همه چیز را در این خصوص خواهم گفت تا مردم بدانند اصل ماجرا چیست.»

پروین در ادامه حرف‌هایش گفته بود: «باید نهادهای نظارتی دقت نظر بیشتری روی این مسائل داشته باشند و از آنها می‌خواهم به این بازی ورود کنند. باید همه چیز در مورد این بازی شفاف اعلام شود تا با آبروی جواد نکونام بازی نشود. بار قبل که این تیم به ایران آمد خواهان این شدم که ریز مسائل مالی اعلام شود و از طرفی باید مشخص شود که این افراد صلاحیت برگزاری بازی را دارند یا نه.»

علی پروین خواستار شفاف‌سازی دقیق بود و حتی پای دستگاه‌های نظارتی را هم وسط کشید. اعتراض پروین در واقع بیانگر وقوع برخی لابی‌گری‌ها در حین برگزاری چنین بازی‌هایی است اما چرا او ناگهان انتقاد از عاملان برگزاری چنین بازی‌هایی را متوقف کرد و خود در حالی که به نظر می‌رسید به دلیل شفاف نبودن مسائل مالی دیگر در این بازی‌ها حاضر نشود اما عصر امروز به‌عنوان سرمربی تیم ستارگان ایران روی نیمکت خواهد بود؟

چه فعل و انفعالی رخ داده که پروین با وجود انتقادهایی که مطرح کرد می‌خواهد به‌عنوان مربی در کنار ستاره‌های سابق ایران باشد؟ آیا طی همین اندک زمانی که از انتقاد پروین گذشته مسائل مالی پشت این بازی شفاف شده است؟ پس از انتقادهایی که پروین مطرح کرد برخی دیگر از پیشکسوت‌های فوتبال ایران که غالبا درقالب تیم ستارگان ایران به میدان می‌روند نیز حرف‌های مشابهی به زبان آورده بودند و خواستار مشخص شدن تکلیف درآمدهای حاصله از کنار این بازی‌ها بودند اما آنها نیز عصر امروز در میدان بازی دیده می‌شوند بی‌آنکه نه شفاف‌سازی صورت گرفته باشد و نه اینکه حتی در این راستا که چه شد به ترکیب تیم ستارگان بازگشته‌اند، پاسخی روشن و شفاف دهند.

اینگونه تضادها ذهن را به هزار سو می‌برد. حتی ممکن است تصور کنیم که چون آقایان منافع‌شان تامین نبوده اینگونه موضع گرفته‌اند و حالا شاید حرف های دیگری رد و بدل شده که تصمیم آنها تغییر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پدرپول بسوزه که اسطورهاهم بخاطرش زیرحرفشون میزنن
      البته اسطورههای پوشالی

    • بدون نام

      شفاف سازی .......اسطوره.........علی پروین...........بدهکاری ........وقتی ایناروکنارهم قرارمیدی ..........نه شایدمابدبینیم شاید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج