۳۷۶۲۹۲
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

اسپانسر مشکوک سرخابی های پایتخت

پیش‌ترها امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش در تاریخ ۳۰ خرداد ۹۳ طی نامه‌ای به سازمان لیگ دستور داده بود که استقلال ۱۵ و پرسپولیس ۱۸ میلیارد حق دارند هزینه کنند.

بانک ورزش: پیش‌ترها امیررضا خادم معاون پارلمانی وزارت ورزش در تاریخ ۳۰ خرداد ۹۳ طی نامه‌ای به سازمان لیگ دستور داده بود که استقلال ۱۵ و پرسپولیس ۱۸ میلیارد حق دارند هزینه کنند. سپس نصرا... سجادی هم در تاریخ ۷/۱۰/۹۳ تذکر جدی داده بود که استقلال و سپاهان باید سقف بودجه را رعایت کنند اما با وجود این بهرام افشارزاده همان سال بودجه در نظر گرفته شده برای استقلال را ۳۵ میلیارد اعلام و در اسفند ماه همان سال این موضوع را رسانه‌ای کرد!

اکنون که نامه‌های شکایت عادل شیحی، پروپژیچ و هلمکه به باشگاه استقلال رسیده و بخشی از بدهی‌های این باشگاه طی دو سال اخیر رسانه‌ای شده مشخص می‌شود که نه تنها نظر وزارت در مورد کاهش هزینه‌ها تامین نشده بلکه اوضاع از قبل هم بدتر شده و در بعد قهرمانی هم افتخاری برای این باشگاه کسب نشده است.

در واقع باید تاکید کرد که استقلال به صورت کامل از دستورات وزارت ورزش سرپیچی کرده و از همه بدتر اینکه مشخص نیست درآمد سالانه اسپانسر این باشگاه طبق اعلام رسمی امیر رضا خادم در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۹۳ که در حدود ۲۵ میلیارد تومان بوده، چگونه و کجا هزینه شده که امروز استقلال تنها برای همین دو سال این همه طلبکار دارد چرا که امیر قلعه‌نویی، امیر حسین صادقی، کرار جاسم، تیموریان، مظلومی و بسیاری از مربیان و بازیکنان دیگر هم از استقلال طبق اعلام خودشان طلب کار هستند.

این همه در حالی رخ می‌دهد که پیش از این ۲۵ میلیارد، استقلال و پرسپولیس تنها ۳ میلیارد تومان از وزارت ورزش بودجه دریافت می‌کردند و با وجود این هم بدهی‌های کمتری داشتند و هم جام‌آورتر بودند و هم سازه‌هایی مثل ورزشگاه حجازی را ساخته بودند.

شاید دلیل مسدود شدن حساب‌های باشگاه استقلال همین باشد که وزارت ورزش و سازمان بازرسی متوجه شوند این ۲۵ میلیارد درآمد در سال (بیش از ۶۰ میلیارد در دو سال و نیم) کجا و چگونه هزینه شده که استقلال این همه بدهی به بدهی‌های قبلی اضافه کرده و این همه نامه شکایت از فیفا دریافت کرده است. البته اگر اعضای هیات مدیره استقلال بتوانند در این راستا شفاف‌سازی بهتری داشته باشند بسیاری از ابهام‌ها از میان خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام ی سری مدیران ناکارامد میان با دلال بازی ی سری بازیکن بی کیفیت خارجی میگیرن میلیلردی بهشون پول میدن متاسفانه هر فصل نزدیک ۳۰ تا بازیکن خارجی میان بازی نمیکنن و فصل بعد با شکایت پولشون میگیرن همش پول بیت الماله اگه پول هر بازیکن خارجی صرف راه اندازی ی کارگاه تولیدی میزدن مشکل خیلی از جوانان بیکار حل میشد متاسفانه با تفکرات غلط هم فوتبال مملکت نابود میشه هم ارز مملکت از,بین میره ای کاش هرکسی مدیر باشگاه میشه اینقد هوشیار باشه اسیر دلالبازی سرمبی و دلالان نشه ولی همونایی ک مدیر باشگاه شدن بشین ببینن چی ب فوتبال این ممملکت دادن

    • یک استقلالی

      من نمیدانم چه سری در باشگاههای ماست که باوجود هیات مدیره. مدیر عامل وچندین پیت و مقام و کارشناس.
      نمی توانند بازیکن مناسب خارجی جذب کنند. بی خساب و بی برنامه بازیکنی میارند که توانایی بازی ندارد. و بدون بازی سال بعد شکایت کرده و برای باشگاه مشکل ساز میشوند.
      به نظر باید باشگاهها به بخش خصوصی واگذار شوند تا جلو ریخت و پاشها گرفته شود. پس یک سر این ماجرا وزارت ورزش است که نمیگذارد باشگاهها به بخش خصوصی ‌واگذارشوند.
      وبه همان اندازه در بی حساب و کتاب بودن مسایل ورزشی مقصر

    • بدون نام

      این خانه ازبیخ ویران هست وگرنه یه عده مدیرغیرفوتبالی نمیاوردن توفوتبال مملکت تاالان فوتبال بااین بدبختیاسروکله بزنه.اقایان میتونن این دوباشگاه رواجاره یااصلاواگزارکنن تاخودشون بدونن چیکارمیکنن.پس ببینیدمعلوم میشه که اقایان نمیخوان که این دوباشگاه بجایی برسن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج