۳۷۵۴۸۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

در دیدار استقلالی‌ها با یادگار امام چه گذشت؟

امروز (سه‌شنبه) جمعی از بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی آبی‌های پایتخت جهت تجدید بیعت با ارمان‌های امام راحل در مرقد ایشان حاضر شدند و پس از آن به ملاقات یادگار ایشان، حجت الاسلام سید حسن خمینی رفتند.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز ظهر (سه‌شنبه) جمعی از بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی آبی‌های پایتخت جهت تجدید بیعت با ارمان‌های امام راحل در مرقد ایشان حاضر شدند و پس از آن به ملاقات یادگار ایشان، حجت الاسلام سید حسن خمینی رفتند.

در این ملاقات صمیمانه، ابتدا سید رضا افتخاری سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت استقلال صحبت کرد و بعد از او علیرضا منصوریان صحبت‌هایی را از طرف استقلالی‌ها مطرح کرد و با بیان اینکه آبی‌ها تیم جوانی را ساخته‌اند گفت: ما یک تیم جوان و خوب را آماده کرده‌ایم و تلاش داریم از بازی با ماشین‌سازی یک تیم با صلابت را روانه رقابت‌ها بکنیم.

بعد از آن حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی صحبت کرد. ایشان در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به علاقه‌شان به فوتبال گفت: فوتبال برای خانواده ما یک امر قدیمی نوستالژیک است. من همیشه ورزش را از کودکی دنبال می کردم و بیش از چیزی که فکر می کنید برای بازی‌های این دو تیم (استقلال و پرسپولیس) به ورزشگاه رفتم. به شخصه معتقدم که هر وقت فوتبال حرکت کرده، ورزش هم پیشرفت داشته است. پیشرفت در فوتبال نشاط اجتماعی می آورد و درحال حاضر معتقدم که آفت دو تیم حاشیه هاست. یک مقدار از این حواشی با توجه به این جمعیتی که دل بسته به استقلال و پرسپولیس هستند، طبیعی است. به هرحال شرایط این دو تیم با دیگر تیم‌ها که هواداران زیادی ندارند فرق دارد.

وی در ادامه با تمجید از علیرضا منصوریان و تقدیر از تلاش مظلومی و قلعه‌نویی در استقلال، اضافه کرد: آقای منصوریان از دورانی که هافبک بود، بازیکن خوب و بی حاشیه و اخلاقی بود. در دو فصل قبل ایشان نشان داد که استعداد مربیگری دارند و در نتیجه گیری هم موفق بودند. جا دارد یاد کنیم از آقایان مظلومی و قلعه نویی و دیگر مربیان خوبی که در استقلال زحمت کشیدند.

یادگار امام راحل در ادامه درباره وضعیت فعلی استقلال صحبت کرد و گفت: نتیجه در هفته‌های ابتدایی خیلی مهم نیست اما برای عبور از این وضعیت باید خود کادرفنی و بازیکنان تلاش کنند. استقلال از مربیان خوب و بازیکنان خوبی برخوردار است که میتوانند به این تیم کمک کنند مثلا آقای عبداللهی روی نیمکت استقلال، انسان بزرگ و فنی هستند. سستی در گام های اول را می شود پشت سر گذاشت اما نباید دستخوش حواشی شد. به اطمینان صحبت‌های آقای منصوریان بیشتر دل می بندیم به آینده و امیدوارم بتوانید روزهای خوبی را فراهم کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرزند یادگار امام صحیح است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج