۳۷۳۵۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ناظم‌الشریعه: از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام

سرمربی تیم فوتسال ایران از عملکرد بازیکنانش مقابل تیم نهم جهان ابراز رضایت کرد و از مصدومیت دو بازیکن کلیدی تیم خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: محمد ناظم‌الشریعه درباره تساوی ۳ بر ۳ تیم ملی ایران مقابل قزاقستان، تیم نهم جهان در تورنمنت چهارجنبه تایلند، اظهار کرد: شرایط‌مان سخت است. شرایط کف‌پوش سالن و توپ بازی برایمان متفاوت بود. بچه‌ها باید ابتدا با این شرایط تطابق پیدا می‌کردند. از همه مهمتر اینکه در روز آخر متوجه شدیم اگر از دو بازیکن‌مان استفاده نکنیم بهتر است. اصغر حسن‌زاده بازیکن تاثیرگذار ما و حسین طیبی بازیکن راس و کلیدی ما در این بازی حضور نداشتند و در دقیقه آخر بازی نیز یک پنالتی را گل نکردیم. من از این دو بازیکن استفاده نکردم تا خدای نکرده برای جام جهانی از دستشان ندهیم. با این حال همراهی‌شان با تیم خیلی خوب بود.

وی افزود: در شروع بازی کمی سردرگم بودیم اما هر چه از بازی گذشت شرایط‌مان بهتر شد. در ابتدا با دو گل عقب افتادیم اما در ادامه سه گل زدیم. سپس پاورپلی کردیم اما گل تساوی را خوردیم. همان‌طور که گفتم اگر پنالتی دقیقه آخر را گل می‌کردیم الان برنده بودیم. در مجموع با توجه به اینکه زمانی برای مرور کارهای تاکتیکی نداشتیم و این بازی اولین موقعیت برای مرور برنامه‌ها بود از نتیجه و عملکرد بازیکنان بسیار راضی‌ام.

سرمربی تیم فوتسال ایران با بیان اینکه قزاقستان تیم بزرگی است، ادامه داد: این تیم سرمربی نامداری مثل کاکائو را روی نیمکت دارد و چند بازیکن برزیلی خوب هم به خدمت گرفته است. البته من کاری به استفاده حریفان‌مان از بازیکن برزیلی ندارم اما حریفان تیم بزرگی بود تیم غیرت قزاقستان در جام باشگاه‌های اروپا قهرمان شده است و این مسائل تاثیرگذار است. با این حال خوشحالم عملکرد بازیکنانم خوب بود. قزاقستان ماکتی از آذربایجان، هم‌گروهی ما در جام جهانی بود. آنها در جریان بازی و بدون اینکه دروزه‌بان‌شان را تعویض کنند پاورپلی می‌کردند. علیرغم تمام مشکلاتی که داشتیم برای ما خوب بود که به قزاقستان نباختیم.

ناظم‌الشریعه در پاسخ به این پرسش که بازی نکردن طیبی و حسن زاده دلیل فنی داشت یا حاشیه‌ای؟ به ایسنا گفت: در ارتباط با اصغر شک داشتیم که پارگی همسترینگ داشته باشد. وقتی به تایلند رسیدیم به من گفت در بازی آخر تیمش در لیگ مشکل برایم پیش آمده است. ما هم ریسک نکردیم و او را بازی ندادیم. حسین طیبی هم از ناحیه شصت پا دچار مشکل است. امروز را به او استراحت دادیم تا اگر شرایط بازی داشته باشد فردا از او استفاده کنیم اما در هر صورت کارمان سخت است. وقتی روی بازیکنان اصلی‌ حساب می‌کنی و آنها مصدوم می شوند کار به هم می‌ریزد. در این وضعیت باید برنامه‌های تاکتیکی را تغییر دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج