۳۷۲۶۹۳
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

عاقبت خریدهای اوکراینی پرسپولیس

وزارت ورزش از شورای برون مرزی خواسته فعلا برای هیچ بازیکن خارجی ویزا صادر نکند

آی اسپورت: باشگاه‌های لیگ برتری تا اطلاع ثانوی حق جذب بازیکن خارجی ندارند و دلیل آن هم بر می‌گردد به بازیکنان خارجی بی‌کیفیتی که پرسپولیس با هزینه سنگین در فصل نقل‌وانتقالات جذب کرد. ماجرای عجیب پیوستن دو بازیکن اوکراینی به پرسپولیس که مدت زیادی در رسانه‌های تصویری و نوشتاری سوژه شد و کار را به جایی رساند که وزارت ورزش از شورای برون مرزی خواست فعلاً برای هیچ بازیکن خارجی ویزا صادر نکند. باشگاه پرسپولیس هرگز حاضر نشد در مورد جذب بازیکنان اوکراینی‌اش شفاف‌سازی کند و به نوعی مسئولیت جذب این نفرات به برانکو سپرده شد. در حقیقت این موضوع فعلاً مسکوت خواهد ماند تا مشخص شود برانکو به شاگردان اوکراینی‌اش بازی خواهد داد یا نه. با این وضعیت در آینده خیلی چیز‌ها در مورد این بازیکنان و نحوه پیوستن‌شان به پرسپولیس مشخص خواهد شد.
در روز‌هایی که همه اهالی ورزش درگیر مسابقات المپیک هستند، وزارت ورزش نیم نگاهی هم به باشگاه‌های لیگ برتری داشته و به آنها اجازه جذب بازیکن خارجی را نمی‌دهد. اینکه چرا این اتفاق در روز‌های تقریباً پایانی نقل‌‌وانتقالات رخ داده در نوع خودش جالب است. چه بهتر بود اگر وزارت می‌خواست به این موضوع ورود پیدا کند، خیلی زودتر از این‌ها اقدام می‌کرد.

باشگاه‌هایی بودند در لیگ برتر که در فصل نقل‌‌وانتقالات نهایت همکاری را با دلال‌ها داشتند و بازیکنان خارجی جذب کردند که شاید تا پایان فصل هم به کارشان نیاید. به طور مثال در یک باشگاه شهرستانی، برادر مدیر عامل مأمور جذب بازیکنان خارجی شد و او نیز دقیقا سراغ بازیکنانی رفت که مدیر برنامه نداشتند و قیمت‌شان نیز پایین بود. این دسته از بازیکنان را خیلی راحت‌تر می‌شود با قیمت بالا جذب کرد و البته در ادامه که اتفاقات بسیار زیادی رخ می‌دهد.
مسابقات لیگ در پایان تعطیلات وارد هفته پنجم می‌شود و برخی باشگاه‌ها که در فصل نقل‌وانتقالات فرصت نکردند بازیکن خارجی جذب کنند و اکنون به دنبال تقویت تیم‌شان هستند، اما برای این کار باید از وزارت ورزش مجوز بگیرند. به طور نمونه باشگاه پیکان با یک مدافع برزیلی به توافق رسیده اما شورای برون مرزی از سوی وزارت ورزش اجازه صدور ویزا برای این بازیکن را ندارد. باشگاه‌های نفت تهران، استقلال خوزستان و ذوب‌آهن هم از دیگر باشگاه‌هایی هستند که برای جذب بازیکن به مشکل برخورده‌اند.

بعید نیست همین روز‌ها صدای علی دایی هم در بیاید، چراکه این تیم قصد دارد سه بازیکن خارجی به لیست خود اضافه کند. البته رایزنی‌های باشگاه‌هی مذکور با وزارت ورزش آغاز شده و باید دید نتیجه آن چه خواهد شد. مسئله دیگر اینکه باید دید آیا وزارت ورزش وارد پرونده جذب بازیکنان اوکراینی پرسپولیس هم خواهد شد یا نه؟ به هر حال وقتی یک باشگاه دولتی اقدام به جذب بازیکنان بدون تیم اوکراینی آن هم با رقم بالای یک میلیارد تومان می‌کند، موضوعی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن گذشت.

وزارت ورزش در خصوص برخی قرارداد‌های عجیب و غریب بازیکنان استقلال هم عکس‌العمل نشان داد. ورودی که در نهایت نیز شاهد برکناری بهرام افشارزاده از این باشگاه بودیم، اما باید دید رفاقت دیرینه وزیر ورزش با علی‌اکبر طاهری و معاونش محمد ترکاشوند چه آینده‌ای را برای مسئولان باشگاه پرسپولیس در این باشگاه رقم خواهد زد. هر چند این روزها بیشتر از هر زمان دیگری در مورد استیضاح وزیر ورزش می‌شنویم و رفتن او از وزارت نیز شاید عواقب بدی برای مسئولان باشگاه پرسپولیس هم داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • قاسم

      بنظرم بازیکن خارجی میخواد بیا روی نیمکت بنشینه نیا بهتره مثل سرمربی پرسپولیس زوزه که باید شش میلیارد بایدبهش بده درحالی هیچ کاری انجام نداده بنظرم من اوکراینی پرسپولیس باید اخراج بکنه

    • بدون نام

      به توچه مربوط دارندگی وبرازندگی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج