۳۷۲۳۶۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو حمایت فنی کی‌روش را نمی‌بیند

برانکو ایوانکویچ برای تغییر در ترکیب تیم زیر فار افکار عمومی است اما حمایت کارلوس کی‌روش از کار فنی‌ را به تمسخر می‌گیرد.

خبرآنلاین: برانکو طبق معمول به کارلوس کی رو طعنه زد. او در بازگشت از تعطیلات و در همان روع کار برای دعوت محمد انصاری به اردوی تیم ملی سعی کرد به کارلوس کی روش ، سرمربی تیم طعنه بزند. اینکه چرا این قدر مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال برای ایوانکویچ مهم است ، خیلی هم چیز عجیبی نیست. او با هومن افاضلی رفاقت دارد و این مرکز هم که برای همسر افاضلی است. مرکزی که خب باید برای تیم ملی باشد و تمام تلاشش را برای خدمت رسانی بی حرف و حدیث به تیم ملی فوتبال ایران انجام بدهد. چون در بخشی از کمپ ملی ایران واقع شده و اگر کاری درآمدزا هم آنجا انجام می دهند ، باید زمانی باشد که تیم ملی اراده استفاده از این مرکز را نداشته باشد. به هر صورت اما حالا این مرکز محلی شده برای انتقاد از تیم ملی.

برانکو جدیدترین طعنه اش به کی روش را هم با آوردن اسم این مرکز ، به زبان آورده است. او گفته برایش جای تعجب دارد که چرا محمد انصاری به رغم تست دادن در ایفمارک ، به تیم ملی دعوت شده است. سرمربی کروات که در همین 4 هفته اول ، دو بار در کنفرانس های مطبوعاتی برای جابه جا کردن پست بازی انصاری از دفاع چپ به دفاع وسط با انتقاد و پرسش هایی تند روبرو شده بود تا با عصبانیت بعد از بازی فولاد درباره انتخاب فنی درست برای تغییر جای بازی انصاری بگوید ، گامی را که کارلوس کی روش به سوی او برداته و بر عملکرد فنی اش باری دیگر مهر تائید زده را نادیده گرفته است.
اینکه کارلوس کی روش تمام سال قبل انصاری را برای دفاع چپ نپسندیده بود و اعتقاد داشت حاج صفی و دیگران در آن پست بهتر از انصاری هستند اما حالا خیلی سریع انصاری را در پست دفاع وسط ، یک بازیکن قابل دیده است. این درست همان چیزی است که برانکو می گوید و بر آن اصرار دارد. حالا یک مربی بزرگ خارجی دیگر بر عملکرد فنی سرمربی قرمزها مهر تائید زده اما برانکو شان این تصمیم بزرگ را در حد یک طعنه و دعوای سطحی پایین آورده است. رفتاری که از مربی موفقی مثل مرد کروات محبوب قرمزها عجیب است. مردی که بی شک بخش بزرگی از این دعواهای اخیرش با تیم ملی را به دلیل رفاقت هایش با عده ای که منافع شان را در خطر می بینند و پشت او سنگر گرفته اند، انجام داده و بخشی از این محبوبیتش را اینگونه هزینه دیگران کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مجتبی

      حمایت از برانکو تا قهرمانی.پرسپولیس بزرگتر از هر تیمی!

    • پیمان

      یه متن کاملا مغرضانه واقعا متاسفم برای فضای رسانه ای کشورم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج