۳۶۸۹۰۹
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

رضاییان دوست داشت بماند یا نه؟

داستان نخواستن رامین رضاییان توسط برانکو و باشگاه پر از تناقض است و مثل بسیاری داستان‌های اینچنینی در فوتبال ایران که حاشیه ساز می‌شود حالا هیچ کس نمی‌داند کدام یک از طرفین واقعا راست می‌گوید.

ایران ورزشی: داستان نخواستن رامین رضاییان توسط برانکو و باشگاه پر از تناقض است و مثل بسیاری داستان‌های اینچنینی در فوتبال ایران که حاشیه ساز می‌شود حالا هیچ کس نمی‌داند کدام یک از طرفین واقعا راست می‌گوید.

عصر چهارشنبه و در آخرین لحظات بسته شدن صفحات روزنامه مصاحبه‌ای از طاهری روی خروجی خبرگزاری‌ها آمد که ایران ورزشی هم این مصاحبه را منتشر کرد. در این مصاحبه طاهری اعلام کرد رضاییان به هیچ قیمت حاضر نشد در پرسپولیس بماند. بعد از این مصاحبه اما کشمکش طرفین ادامه داشت و سرپرست باشگاه چند بار در این خصوص حرف زد که تکرار برخی حرف‌ها عجیب است. البته حرف‌های طاهری وقتی تند شد که رضاییان مصاحبه بلند بالایی انجام داد و گفت طاهری قراردادش را پاره کرده است.

به هر حال در شرایطی که طاهری گفته بود رضاییان به هیچ قیمتی حاضر نشد در پرسپولیس بماند رضاییان بلافاصله گفت همه تلاشش را کرده است تا در پرسپولیس بماند.

بعد از آن هم طاهری در مصاحبه دیگری گفت: «ما دنبال این بودیم که قرارداد 4 ساله باشد. پدر ایشان دوست داشت او در پرسپولیس باشد اما او دوست نداشت. اختیار اینکه ما بر سر پرونده ادعا داریم و پرونده او هنوز باز است و در کمیته انضباطی است و روی آن مصر هستیم. ما همه تلاشمان را کردیم که رضاییان را حفظ کنیم اما او زیر بار نرفت. در انتها، تفاهمات با رضاییان کان لم یکن شد. رضاییان با خوشحالی از اینکه دیگر پرسپولیسی نیست باشگاه را ترک کرد.»

مصاحبه مفصل رضاییان اما دعوا را وارد فاز جدیدی کرد. رضاییان گفت:«من قراردادی دوساله تمدید کردم و تمام تلاشم را برای اینکه به باشگاه ثابت کنم می‌خواهم در این تیم بمانم و جبران کنم در آن لحاظ کردم اما به من گفتند طبق قراردادی که ۳ روز پیش امضا کردیم و اکنون که برانکو تو را نمی‌خواهد، دو راه حل داریم؛ اول اینکه به طور قرضی به تیمی که یا تو می‌خواهی یا نظر ماست بروی یا اینکه خسارت این قرارداد را بدهی. من گفتم ۳ روز پیش قرارداد را بستم که در پرسپولیس بازی کنم نه اینکه اینطور شود. بعد از آن آقای پروین زنگ زدند گفتند این بچه را اذیت نکنید. نمی‌توانم با توجه به شرایطم و اینکه می‌خواهم در تیم ملی و در جام جهانی باشم این ریسک را انجام دهم که آقای طاهری عصبانی شدند و قراردادم را پاره کردند.»

طاهری که از این مصاحبه عصبانی شده بود در مصاحبه دیگری گفت:«رضاییان حرف‌هایی زد که مشخص شد هیچ عرق و علاقه‌ای به پرسپولیس ندارد. او خیلی سریع گفت که اصلا نمی‌خواهد در پرسپولیس بماند و هرگز حاضر نیست در جایی بازی کند که بیش از یک سال طول بکشد. ما نسبت به تخلفات گذشته رضاییان گذشت کرده بودیم اما به او القا شده بود که ما فریبش داده‌ایم.»

طاهری در مصاحبه بعدی این مساله را باز کرد: «رضاییان صحبت‌هایی را مطرح کرد که احساس کردم به باشگاه پرسپولیس بی‌احترامی است. می‌گفت شما مرا فریب داده‌اید. بعد هم گفت آقای طاهری همه به من گفتند شما مسلمان و درست هستید اما مرا گول زده‌اید. حتی اسم سعادتی مدیر برنامه‌های خود را آورد و گفت آقای سعادتی حق داشت که به من می‌گفت وقتی تنهایی پیش طاهری می‌روی همین می‌شود و گولت می‌زنند. وقتی بحث‌ها به اینجا رسید گفتم چرا بی احترامی می‌کنی. من می‌خواهم شما را گول بزنم؟ اگر چنین قصدی داشتم جلسه نمی‌گذاشتم. من دارم به نفع تو کار می‌کنم. سپس به او گفتم دیگر حق نداری راجع به پرسپولیس حرف بزنی. پرسپولیس جای بزرگانی مثل کاشانی، پروین، مهدوی کیا، استیلی، کریمی و... است. برو دیگر جایی در پرسپولیس نداری. بعد هم که شنیدم رفته و صحبت کرده و قسم امام رضا(ع) خورده که من می‌خواهم بمانم. شکایت ما از این بازیکن سر جای خود باقی است و آن را پیگیری می‌کنیم.»

در این میان حمید استیلی هم ماجرا را باز کرده و توضیح داده که در جلسه با طاهری چه گذشته است اما با این حرف‌های ضد و نقیض ما نفهمیدیم رضاییان دوست داشت بماند یا نه؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • پرسپوليسي

      رضاييان عددي نيست كه دلش بخواد تو پرسپوليس بمونه يا نه!!!!!! اين پرسپوليسه كه تعيين مي كنه كي لياقت پوشيدن لباس تيمشو داره كه صد البت رضاييان با اين دودوزه بازي هاش به ارتش سرخ ثابت كرد فقط دنبال منافع خودشه . پس بره پشت سرش رو هم نگاه نكنه

    • قاسم

      به درک ما خدا داریم

    • عبدالله

      شماباکش دادن این موضوعات کسی رابزرگ می کنید که جنبه بزرگ بودن راندارد

    • سعید

      خداروشکر ارتش سرخ این فصل یه تیم ذخیره داره و بنظرم مشکلی از بابت از دست دادن یک بازیکن نداره و این فصل چه دراوزه چه دفاع چه وسط چه مهاجمها هیچ مشکلی نداره .به امید قهرمانی پرسپولیس زلزله

    • بدون نام

      رضاییان فقط میخواد طرفدارای پرسپولیس ازدست نده ازاونور شادوخرم بره یه تیم دیگه تقصیرارو هم بندازه گردن مسئولین پرسپولیس خداروشکرنیومد
      تعصب که نداشت هیچ تیمم به حاشیه میکشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج