۳۶۷۴۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فردیناند درباره پوگبا تغییر موضع داد

مدافع سابق شیاطین سرخ اطمینان دارد که پوگبا خرید خوبی خواهد بود و یونایتد را به قهرمانی در لیگ جزیره بازخواهد گرداند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از BBC، سرانجام بعد از کشو قوس‌های زیاد پرونده پل پوگبا در فصل جابه‌جایی تابستانی بسته شد و این بازیکن فرانسوی با ۱۰۵ میلیون یورو به لیگ جزیره برگشت تا به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان لقب بگیرد.

ریو فردیناند که در ابتدا از مخالفان پرداخت رقم نجومی برای پوگبا بود، به یک باره تغییر موضع داد و تاکید کرد این بازیکن فرانسوی خرید ایده‌آل برای یونایتد است. او گفت: جدایی پوگبا از منچستریونایتد حرف و حدیث های زیادی به دنبال داشت اما خوشبختانه موفق شدیم دوباره این بازیکن بزرگ را برگردانیم. پوگبا بازیکن بسیار بااستعدادی است و اطمینان دارم که او در سال‌های آینده به یکی از بهترین بازیکنان لیگ جزیره و اروپا تبدیل خواهد شد. با آمدن این بازیکن بااستعداد شانس ما برای قهرمانی در لیگ برتر بسیار بالا رفته است.

مدافع سابق شیاطین سرخ ادامه داد: پوگبا را به خوبی می شناسم. او با توانایی های بالایی که دارد می تواند توازن را در میانه میدان بر قرار کند. او با شخصیت قوی ای که دارد می‌تواند فشاری زیادی را رویش است تحمل کند. اطمینان دارم که جذب این بازیکن موفقیت آمیز خواهد بود و باشگاه بزرگ یونایتد ضرر نخواهد کرد.

فصل جدید رقابت های لیگ برتر انگلیس از شنبه هفته آینده شروع خواهد شد و منچستر یونایتد در نخستین بازی خود یکشنبه در خانه بورنموث به میدان خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج