۳۶۶۱۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شاخصه بارز مورینیو از نگاه لینگارد

ستاره جوان یونایتد پس از قهرمانی تیمش در جام خیریه از ویژگی بارز ژوزه مورینیو سخن به میان آورد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از ساکر نیوز، منچستریونایتد نخستین قهرمانی خود را با ژوزه مورینیو به دست آورد و موفق شد در جام خیریه با نتیجه دو بر یک لسترسیتی را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

جسی لینگارد در این دیدار ستاره یونایتد بود که توانست گل نخست بازی را به زیبایی هر چه تمام‌تر به ثمر برساند تا سهم بسزایی در این پیروزی داشته باشد. لینگارد بعد از پیروزی برابر لسترسیتی گفت: هر دو تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. بهتر توپ را حفظ کردیم و به گردش درآوردیم. مالکیت توپ ما بیشتر از لسترسیتی بود. به همین خاطر هم فرصت‌های بیشتری را روی دروازه آنها خلق کردیم. بازی کردن در ومبلی و گل زدن بسیار زیباست.

او درباره وضعیت آسیب دیدگی اش نیز اظهار کرد : کمی درد دارم اما آسیب دیدگی‌ام جدی نیست. می توانم در دیدارهای بعدی به میدان بروم.

ستاره جوان شیاطین سرخ در پایان سخنان خود به ستایش از ژوزه مورینیو پرداخت و بیان کرد: مورینیو مربی بزرگ و بسیار باتجربه است. با او احساس آزادی بیشتری در میدان می‌کنیم و بازی رو به جلو را به نمایش می‌گذاریم. مهم‌ترین ویژگی که این مربی بزرگ دارد این است که یک بازیکن زیر نظر او احساس آزادی بیشتری می کند. امیدوارم بتوانیم با مورینیو روزهای خوبی را برای هواداران خود رقم بزنیم.

لینگارد توسط لوییس فان خال بود که به فوتبال جزیره معرفی شد. او فصل قبل هم بازی‌های درخشانی را برای شیاطین سرخ به نمایش گذاشت و از معدود بازیکنان خوب این تیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج