۳۶۵۷۶۲
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس با ابروباد و مه خورشید گل زد!

سیدمحسن حسینی مدافع گسترش می‌گوید گل پرسپولیس به صورت اتفاقی رقم خورده است.

ورزش سه: حسینی درباره باخت‌شان مقابل پرسپولیس گفت: خوب بازی کردن اگر توامان با نتیجه نگرفتن و گل نباشد، فایده‌ای ندارد. ما باید از موقعیت میزبانی‌مان استفاده می‌کردیم. آن چیزی که سرمربی محترم‌مان به آن اذعان دارند و از زبان ایشان مشکل به حساب می‌آید، در خط حمله‌مان است. حالا یا چیدمان یا هماهنگ نبودن است یا هر چیز دیگری که نامش را مشکل بگذارید هست.

وی در ادامه در خصوص اینکه اسیر اسم پرسپولیس شدند هم گفت: اوایل لیگ است گرچه این کلمه کلیشه‌ای است اما سال به سال چیدمان نفری و ارنج تیم‌ها، ورودی‌ها و خروجی‌ها، عدم هماهنگی و همه این‌ها دست به دست هم می‌دهد که یک تیم در نتیجه‌گیری دچار نوسانات شود و زمان همه چیز را حل می‌کند. به طور مثال کسی فکر نمی‌کرد تیمی مثل صنعت بتواند استقلال را شکست دهد، تیمی که 9 بازیکنش طبق صحبت آقای دست‌نشان برای اولین‌بار در لیگ‌برتر حضور پیدا کردند. اگرچه ما به تیم‌های دیگر کاری نداریم و باید سعی کنیم نتایج خوبی در بازی‌هایمان کسب کنیم.

او درباره گلی که پرسپولیس به ثمر رساند اینطور توضیح می‌دهد: ما در زمانی که پرسپولیس به گل رسید، سوار بر بازی بودیم و آن گل برخلاف جریان بازی بود. آنها روی تاکتیک یا مهارت فردی بازیکنانش به گل نرسیدند بلکه به قولی ابر و باد و مه و خورشید کمک کردند تا توپشان وارد دروازه ما شود. اگرچه دروازه‌بان ما یک درصدی هم روی دریافت این توپ اشتباهی هم کرد و این سه امتیاز مبارک پرسپولیسی‌ها باشد.

حسینی در ادامه افزود: آنها غیر از این حالت غیرقابل پیش‌بینی طوری دیگری نمی‌توانستند به ما گل بزنند چون گروه آنالیز ما تمام نقاط قوت و ضعف پرسپولیس را آنالیز کرده بودند و روی تمام حملاتشان شناخت داشتیم. در واقع پرسپولیس خیلی روی دروازه ما فشار آوردند در نیمه دوم هم یک تغییر تاکتیک داشتیم که برخلاف آن چیزی که تصور می‌شد گل دریافت کردیم. کل حملات پرسپولیس در نیمه اول است، در نیمه اول تمام بازیکنان سرحال‌ترند، استارت‌ها صددرصد هست و ... که ما در این نیمه کلا حملاتشان را مهار کردیم اما برخلاف روند بازی این گل را دریافت کردیم و ورق برگشت. هر چه ما حمله کردیم ضدحملات خطرناکی به سمت دروازه ما می آمد که نزدیک بود گل دوم را هم دریافت کنیم.

مدافع گسترش درباره قضاوت داور و اعتراض کمالوند در ابتدای بازی اینطور توضیح می‌دهد: آقای حق‌وردی یکی از بهترین داوران ما هستند اما در صحنه‌ای که یکی از بازیکنان روی زمین افتاده بود، وسط زمین یک درگیری بین شیمبا و کمال کامیابی‌نیا رخ داد که ایشان اعلام کردند که آن صحنه را ندیدند و کمکشان آن خطا را گرفتند. به همین دلیل آقای کمالوند به شدت از این قضاوت عصبانی شدند و به سمت داور چهارم رفتند و اعتراض کردند و طبق گفته کادرفنی داور عمل بازیکن حریف را ندیده اما عکس‌العمل بازیکن ما را دیده و به شیمبا کارت زرد داده و می‌توانست به بازیکن سرخپوشان هم کارت بدهد که حالا چه شد که به آنها کارت نداد خدا داند و بازی تمام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنده خدا فقط خدا بهتون رحم کرد بیشتر از 1 گل نخوردین کل بازی همش توپ لو دادین، کجای بازی دقیقا سوار بازی بودین بین دو نیمه؟

    • بدون نام

      می تونست زد همیشه ما از این جور گل ها بخوریم و توپ نره تو گل بازی با فولاد چند تا توپ گل نرفت !!

    • سوبله چوبله

      با ابرو ماه و خورشید زمین مریخ مشتری زحل گل زدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج