آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۳۶۳۷۱۹
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

قدرت جیووا در باشگاه پرسپولیس

ویدئوی جنجالی که توسط دوربین مخفی گرفته شده و در برنامه نود دوشنبه شب پخش شد بخش کوچکی از اتفاقات تلخ و مافیای وحشتناک فوتبال را به تصویر کشید

ایران ورزشی: ویدئوی جنجالی که توسط دوربین مخفی گرفته شده و در برنامه نود دوشنبه شب پخش شد بخش کوچکی از اتفاقات تلخ و مافیای وحشتناک فوتبال را به تصویر کشید که البته در بخشی از این ماجرا باشگاه پرسپولیس هم دخیل بود و حتی نام معاون اقتصادی‌اش به‌عنوان رابط جیووا با این باشگاه به میان آمد.

در این ویدئو مشخص شد هر دو لباس خاکستری و سرخرنگ پرسپولیس در بازی‌های دو هفته ابتدایی لیگ برتر نه در ایتالیا که در ایران تولید شده و البته کیفیت مناسبی هم ندارد. این اتفاق در حالی رخ داده که پرسپولیس قیمت لباس‌های ایتالیایی را به جیووا پرداخت خواهد کرد (آن بخشی که طبق قرارداد مجانی نیست) اما لباس‌هایی به تن می‌کند که تقریبا نصف قیمت لباس‌های اصل این برند را دارد. به غیر از این موضوع اسفناک که البته طاهری خیلی راحت آن را به گردن نگرفت و از جواب صریح درباره‌اش طفره رفت حرف‌های واسطه جیووا در ویدئوی اخیر عجیب بود. حرف‌هایی که می‌تواند قدرت جیووا و عاملش در باشگاه پرسپولیس را نشان دهد. در این مصاحبه نماینده جیووا گفت: «بیرانوند گفته من لباس جیووا را نمی‌پوشم اما ما به او گفته‌ایم اگر لباس ما را نپوشد باید از این تیم برود.» نمی‌دانیم چطور می‌شود که اسپانسر باشگاهی چنین قدرتی دارد که بهترین نقل و انتقال فصل یک باشگاه و بازیکنی که بیش از یک میلیارد تومان برای او هزینه شده را به این راحتی تهدید می‌کند؟ آیا در قرارداد باشگاه با این برند آمده که اگر بازیکنی نخواهد لباس شما را بپوشد ما او را کنار می‌گذاریم یا داستان چیز دیگری است؟

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که در خصوص جزییات قرارداد جیووا با پرسپولیس شبهات زیادی وجود دارد. ظاهرا حسین عبدی عضو سابق هیات مدیره زمینه همکاری این باشگاه با برند اسپانیایی خوما را فراهم کرده بوده اما بدون اطلاع اعضای هیات مدیره مدیران باشگاه با جیووا قرارداد می‌بندند که این هم برای خودش داستانی دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط دلالی ترکاشوند این وسط باعث عقد قرارداد شده طاهری هم مثل هویج اونجا عمل میکنه وهمه کارها زیر سر ترکاشوند هست حتی دلالی بازیکنان اوکراینی که اونم ترکاشوند انجام داد کاش زودتر طاهری برکنار بشه تا از دست دلالی ومافیا و پول بیت المال خوری ترکاشوند راحت بشیم

    • رضااردونی

      حیف از پول بیت المالی که باشگاه لنگپلس هزینه کرده است وبه جای لنگ باکیفیت به لنگی بی کیفیت به لنگی ها انداخته اند متاسفم برایرتمام لنگی هاهم تبانی کرده اند مابه التفاوت لنگ های باکیفیت وبی کیفیت رابه جیب می زنند.

    • حسین بختیاری

      رضااردونی,شما فکر لباسهای کیسه حمومی خودتون باشید که ازچین میاریدوتیکه ملافه بهش اضافه میکنید!!!!

    • رضااردونی

      ببین بختیاری لباس های ماسایزش به قدلنگی های کوتاه قد گرفته شده است یاهرچه بد باشد از لنگ که اون هم ازنوع بی کیفیتش هست بهتراست لنگ هایی که لنگی ها ازدلالی گرفته اند وپول بیت المال رابه جیب زده اند اقای بختیاری من اگرجای شما باشم طرفداری لنگ بی افتخاررانمی کردم وطرفدارپرافتخارترین تیم ایران واسیا می شدم درود برهمه ی ابی دلان

    • حسین بختیاری

      رضا جان,خیلی با حرص حرف میزنی,من هم اگه تیمم با این همه خرج اینطوری نتیجه میگرفت شاید,,,,,, خودتو ناراحت نکن,من اشنا دارم,اگه میخوای روحیت عوض بشه ومشتی بشی معرفیت کنم اقا بشی,پرسپولیسی بشی,قرمزوخونگرم بشی,,,,

    • رضااردونی

      نه حسین اقای گل معلوم هست پسرخوبی هستی فریب تبلیغات منفی لنگی هاراخوردی نه عزیزم اول فصل است دراخرفصل استقلال بزرگ قهرمان می شود ودر۲۶شهریورهم لنگ راگلباران می کند به همه کسانی که فریب تبلیغات منفی لنگی هاراخورده اند توصیه می کنم توبه کنند وطرفداراستقلال بزرگ شوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج