آوینا_استیکی 2
adexo3
۳۶۲۹۲۸
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

پاسخ تند داور بازی پرسپولیس به ابوالقاسمپور

سید مهدی سید علی پس از قضاوت اشتباه در دیدار پرسپولیس این بار با جوابی عجیب به انتقادات ابوالقاسم پور حاشیه ساز شد.

ورزش سه: دیدار شاگردان برانکو در هفته دوم لیگ برتر و سوتهای سید علی در این دیدار حواشی زیادی را در پی داشت. قرمزپوشان در دیدار برابر فولاد خوزستان در حالیکه تیم برتر میدان بودند با چاشنی اشتباهات داوری نتوانستند از سد فولاد خوزستان عبور کنند. اشتباهاتی که هر چند در یکی از آن ها ابهام وجود دارد اما اشتباه سید علی در اعلام نکردن پنالتی بر روی امیری موضوعی بود که کارشناسان بر روی آن اتفاق نظر دارند.

بهنام ابوالقاسم پور که کارشناس برنامه فوتبال برتر پس از دیدار قرمزها در هفته دوم بود در انتقاد از عملکرد سید علی داور دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان انتقاد های تندی را مطرح کرد. ابوالقاسم پور پس از پایان این دیدار بر روی آنتن زنده شبکه سه در انتقاد به قضاوت گروه داوری این دیدار گفت: "من نباید در کار داوری دخالت کنم اما داور در حد این بازی نبود . این بازی برای سید علی بزرگ بود، این همه تماشاگر آمده و حق تیم پرسپولیس را خوردند. ایشان در دو صحنه اشتباهات بدی کرد. اول اینکه گل پرسپولیس را قبول نکرد و همچنین پنالتی روی طارمی را نگرفت."

پیشکسوت سابق پرسپولیس قضاوت سید علی را دلیل اصلی نتیجه نگرفتن پرسپولیس در هفته دوم معرفی کرد تا انتقادهای باعث واکنش عجیب داور کشورمان شد.

سید علی که دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان اولین قضاوت او در لیگ شانزدهم بود، در واکنش به این صحبتهای ابوالقاسم پور با ارسال پیامی با این متن که "جوابت را نمی دهم تا گنده نشوی" به حرفهای بازیکن پیشین تیم ملی، پرسپولیس و پاس واکنش نشان داد.

ابوالقاسم پور یکی از بازیکنان قدیمی و خوشنام فوتبال ایران است که مطمئنا بسیار از سید علی که کمتر از یک دهه در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد، شناخته شده است و انتخاب چنین ادبیات و کلماتی در برابر انتقادات ساده او عکس العملی بسیار ناپسند در فضای ورزشی تلقی می شود. سید علی که هنوز فاصله زیادی تا پایان راه در مسیر قضاوت در فوتبال ایران دارد باید برای حفظ روند رو به رشد خود در جامعه داوران با سعه صدر بیشتری در داخل و خارج میدان در برابر انتقادات برخورد کند تا از این مسیر منحرف نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو افتضاح ببار آوردی ابوالقاسم پور بزگ بوده وخواهدبود..............

    • کرمیفرد

      شما مغرضانه مطلب ننوییید لطفا

    • بدون نام

      ما نمیدونیم به قسم حضرت عباس بریم یا به دم خروس حکایتش میدودنید بابا عکس واضح است

    • بدون نام

      ازداوري که اين قدرکوچک هست،انتظاربيستري نيست!!!ميخواست بااين نوع قضاوت خودش ومطرح کنه..........

    • بدون نام

      خلاصه این بدونید وبفهمید آقای عنایت داور تون بد قضاوت کرد شهامتش وداشته باش بگو بله اشتباه کرد هی نگید داوران ما جوان شده

    • رضا

      واقعا تاسف داره واسه فوتبال ایران که اینطور حق یک تیم خورده میشه،پرسپولیس که با این بازیه عالی در حد اروپا میتونه بره تو آسیا و بلکه باشگاه های جهان برای ایران آبرو داری کنه رو زمین میزنن

    • بدون نام

      خخخخخخ.. اینم جوگیر شده. واقعا کمیته ی داوران بدسلیقه گی میکنه

    • بدون نام

      ادبش هم مثل داوری و قضاوتشه !!!

    • بدون نام

      مقصر فدارسونه این داور در حد زمین خاکی هم نبود

    • بدون نام

      آقا بهنام درست گفتند باید یه داور حرفه ای میزاشتند واسه این بازی

    • بدون نام

      راس میگه داور کلینا بود ... جوگیر شده اساسی

    • ایرانی

      واقعا چرا داوران ما وقتی میدونند انتقادها وارد است به جای قبول اشتباهات خود از این جمله کلیشه ایی استفاده میکنند. ابوالقاسم پور حرف دل همه بیننده ها چه در استادیوم و چه در خانه را زد. واقعا برای این بازی کوچک بود و گند زد به بازی.

    • بدون نام

      اینقدر که شماها ناراحتید هیچ پرسپولیسی نیست عزیزم کدوم گل کدوم پنالتی در ضمن ماهیت ادمهایی مثل ابوالقاسمپور برای همه مشخصه

    • طاهر

      ببین اقا پسر,تو, میخوای خودتو گنده کنی,وگرنه تو در حد ابوالقاسم پور نیستی چه برسه بخوای جوابشو بدی,همین شماها بودید که دوبار تو دربی گلهای سالم پرسپولیس و افساید اعلام کردین,به نونی که میبری برای زن وبچه ات فکرکن که از کجا میاد,متاسفم برات داور,که اسمتو نمیدونم

    • بدون نام

      داوری که شرافت نداره ادب هم نداره

    • محسن

      سید علی تو درحد این بازی نبودی واز داوری هم چیزی نمیفهمی.مقصر اونایین که تورو برا این بازی گذاشتن .تو باید بری وبازی دسته دو رو سوت وشوت برنی.حد خودتم بدون خیلی کوچیکنر از اونی که اسم پیشکسوت پرسپولیسو بزبون بیاری .پس برو ............

    • خاطره

      داورا تو گرفتن یه خطا وسط زمین اگر اشتباه میکردن صدبار معذرت خواهی میکردن و قبول داشتن.اقا نتیجه ی یه بازیو عوض کرده دو قورت و نیمش هم باقیه.البته حقم داره الان فکر کنه کسیِ واس خودش.ب قول یکی از دوستان میخواست خودشو مطرح کنه.حقم داره.هر داوری با پرسپولیس اینکارو کنه حق داره.میلیارد بار خون چهل میلیون ادمو تو شیشه کردن حتی باشگاه نطقش در نیومد .بایدم هر کی پا میشه بیاد یه سوت بگیره دستش و بازیای پرسپولیسو سوت بزنه.خیرسرتون با اون همه ناداوری فصل پیش دوتا وکیل میگرفتین از تیم عنایت شکایت میکردین.تا حساب کار دستشون بیاد.

    • بدون نام

      انسان جایز الخطاست امابا این عبارت سخیف جواب شخصی همچون ابوالقسمپور رادادن نشانه ضعف شخصیت شماست آقای داور محترم

    • بدون نام

      وقتی بزرگ داورهای فوتبال اصفهانی و عنایت باشن از سید علی بیشتر از این توقع نباید داشت ..زنده باد هوشنگ خان نصیرزاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج