۳۶۲۹۱۳
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

جیووا: حق شکایت برایمان محفوظ است

رویه برنامه ۹۰ در تناقض آشکار با فرمایشات متعدد و مکرر مقام معظم رهبری در جهت حمایت از تولید داخلی و اشتغال جوانان ایرانی است که متاسفانه از تریبون رسمی رسانه ملی و همچنین فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود.

خبرگزاری فارس: در پی پخش گزارشی سراسر کذب و پرابهام در نخستین برنامه ۹۰ فصل جاری فوتبال ایران، با محتوای حمله به تولیدات و محصولات برند جیووا، تماس‌های بسیاری از سوی رسانه های دیداری و نوشتاری جهت اعلام موضع و پاسخ با دفتر و مدیران این شرکت برقرار شده است.

بر همین اساس این شرکت با در اختیار قرار دادن بیانیه‌ای به خبرگزاری فارس به شرح زیر در مقام دفاع از خود برآمده است:

«تاکید و اصرار بی سابقه مجری این برنامه ورزشی بر طرح و تکرار مطالب واهی با استفاده از اسناد غیرمرتبط به این شرکت، آن هم در دقایق طولانی از نخستین برنامه سال جدید نشان دهنده اهداف پشت پرده و غیرعادی گردانندگان این سناریو است که نتوانستند قصد و نیت خود از پخش گزارش های بی پایه و اساس به قصد تشویش اذهان و وارد کردن خسارت به یک مجموعه اقتصادی داخلی را تا پایان برنامه پنهان کنند و به صراحت خواستار واردات و جایگزینی یک برند مشخص به جای جیووا شدند.

مجموعه شرکت پارس که ازهفته ها قبل، هشدارهایی درباره شکل گیری این موج جنجال با صحنه گردانی برخی افراد دریافت کرده بود، حالا به وجود شبکه مافیاگونه البسه ورزشی درایران پی برده است تا مانع توسعه این صنعت در داخل کشور با استفاده از تکنولوژی روز دنیا شود.

این رویه در تناقض آشکار با فرمایشات متعدد و مکرر مقام معظم رهبری در جهت حمایت از تولید داخلی و اشتغال جوانان ایرانی است که متاسفانه از تریبون رسمی رسانه ملی و همچنین فدراسیون فوتبال پیگیری می شود.

شرکت تولیدات ورزشی و بازرگانی پارس نماینده رسمی و انحصاری جیووا ایتالیا درایران، ضمن اعلام مراتب شدید اعتراض خود به این برنامه و مطالب نادرست مطرح شده درآن از ریاست محترم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران درخواست می کند زمانی متناسب برای پاسخگویی به مطالب مطرح شده، در اولین برنامه نود پیش رو در اختیار این شرکت قراردهد تا با ارایه اسناد متقن و کامل، خود را از این اتهامات وارده مبرا سازد.

همچنین شرکت پارس ضمن ابراز تاسف شدید خود از گفته های ریاست فدراسیون فوتبال ایران دراین برنامه زنده - بخصوص اذعان ایشان به مذاکره با شرکت خارجی حین قرارداد با جیووا که نقض صریح قرارداد فی مابین محسوب می شود - مراتب را جهت پیگیری حقوقی به شرکت مرکزی جیووا در ایتالیا بازتاب خواهد داد.

در پایان شرکت جیووا، حق خود برای طرح شکایت در محاکم قضایی داخلی و مراجع بین المللی از جمله فدراسیون جهانی فوتبال، جهت استیفای حقوق پایمال شده را محفوظ می داند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • رضا

      تولید ملی که بی کیفیت باشه نباید حمایت کرد

    • بدون نام

      بابا خجالت بکشین لباس سه دست ۱۰۰ تومن اوردین خیال میکنین مردم فهم و شعور ندارن تشخبص بدن این لباسا تو این لباس ارزانسرا پره ده تاش ۱۰۰۰ میدن فقط نمیدونم در مورد این مردم چی فکر میکنین

    • فربد

      تند نرو بزار با هم بریم اولا جیووا ایتالیایه نه ایران بعدم این کلاه برداریه آقا که جنس ایرانی رو با مارک خارجی میدی تازه طلبم داری رورو برم

    • بدون نام

      مطالب کذب؟؟؟حقوق پایمال شده بسه دیگه چقدر دروغ میگین اره برین شکایت کنین بگین تو ایتالیا تولید نمیکنیم وجنسی رو که تو همین شیراز تولید کردیم و بی کیفیته به اسم ایتالیایی میدیم دست تیما

    • بدون نام

      متقلب های پررو تهدید هم میکنن
      معلوم نیست دنباله شان به کجا وصل شده شاخ وشونه میکشن
      متقلبان خجالت بکشید واز مردم عذر خواهی کنید

    • ناشناس

      مدیر بخش صادرات جیووا خودش در بی بی سی گفت طراحی‌ به عهده اونهاست ولی‌در ایتالیا‌ تولید نمیشه...!!! یعنی‌در ایران‌تولید میشه‌دیگه‌دروغ بسه...

    • مرتضى

      واى ترسيديم

    • عباس

      به سنگ پای قزوین گفتن روت سفید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج