۳۶۲۸۸۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دست‌نشان: تراکتوری‌ها بهانه الکی نیاورند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت:‌ اعضای تراکتورسازی با توجه به اینکه تیم‌شان در دو هفته اول نتیجه نگرفته است بهانه می‌آورند و بهتر است این کار را انجام ندهند.

خبرگزاری فارس: نادر دست‌نشان در مورد تساوی بدون گلش مقابل تراکتورسازی گفت: بازی بسیار سنگینی است. می‌دانستیم تراکتورسازی تیم قدرتمندی است و بازیکنان سرشناسی دارد. با علم به این موضوع که تراکتورسازی عمق دفاع ما را نشانه می‌گیرد تاکتیک‌های خود را برای این مسابقه در نظر گرفتیم و در طول بازی به جاسم کرار و سروش رفیعی اجازه ارسال یک پاس عمقی ندادیم و عملا فرزاد حاتمی و ایدینیو را از بازی خارج کردیم.

وی افزود: طبق برنامه ما و خواسته‌ای که داشتیم تراکتورسازی بازی را به کناره‌ها برد. آنها در جریان ۹۰ دقیقه روی سه شوت که توسط فرزاد حاتمی و جاسم کرار نواخته شد به موقعیت گلزنی دست یافتند که حسن حوری به خوبی مقابل آنها ایستاد. از طرف دیگر ضربه بازیکن ما را در دقایق آخر محمدرضا اخباری از زیر تیرک بیرون کشید و زبیر نیک‌نفس هم یک موقعیت تک به تک را از دست داد. یک پنالتی هم روی زلیکانی اتفاق افتاد که داور به اشتباه اعلام پنالتی نکرد. دو موقعیت هم روی ضربات حکیم نصاری و میلاد جهانی به دست آوردیم و در نهایت به دلیل کم تجربه بودن به گل نرسیدیم.

سرمربی نفت آبادان در مورد انتقادات اعضای تراکتورسازی بابت بازی دفاعی خاطرنشان کرد: بالای ۵ موقعیت مسلم گلزنی داشتیم و دراین شرایط چطور می‌توانند بگویند که ما دفاعی بازی کردیم. کارشناس نود تأیید کرد داور پنالتی ما را نگرفته است. برای نتیجه نگرفتن بیان چنین توجیهاتی اصلا خوب نیست. اصلا ما بازی دفاعی ارائه دادیم. تراکتورسازی چرا نتوانست دفاع‌مان را باز کند.مگر قرار است ما راه را باز کنیم تا آنها به گل برسند. ما می‌توانیم بگوییم چرا اخباری توپ مهاجم ما را دریافت کرد که به گل نرسید. مردم فهیم آذربایجان فوتبال را به خوبی درک می‌کنند و این توجیهات را نمی‌پذیرند.

وی افزود:‌ تراکتورسازی در دو هفته ابتدایی برنده نشده و در دیدارهای آینده می‌تواند به پیروزی برسد. دیگر این مسائل را نباید به ضد فوتبال و دفاعی بازی کردن ربط داد. این توجیهات قابل قبول نیست. تراکتورسازی یک بار نتوانست در جریان بازی موقعیت تک به تک مثل موقعیتی که برای نیک‌نفس به وجود آمد ایجاد کند. هوادار صنعت نفت جرأت دفاعی بازی کردن را از ما می‌‌گیرد و اصلا اجازه این کار را نمی‌دهند. ما می‌دانستیم تراکتورسازی عمق تیم‌مان را در نظر دارد به همین خاطر گاهی با دفاع فشرده بازی کردیم و جناح چپ و راست‌مان را آزاد گذاشتیم تا آنها توپ را به آن مناطق ببرند.

دست‌نشان در مورد دیدار هفته سوم تیمش مقابل استقلال گفت:‌ ما کاری به شرایط استقلال نداریم. تنها می‌دانیم که این تیم یک روز بیشتر از ما استراحت کرده و کارش راحت‌تر است. ما امروز برنامه ریکاوری را مدنظر داریم و فردا یک جلسه تمرین می‌کنیم. روز پنج‌شنبه هم به تهران می‌آییم تا جمعه با ارائه یک فوتبال زیبا به میدان برویم.

سرمربی صنعت نفت در مورد اینکه آیا برنامه مسابقات فشرده نیست، تصریح کرد: برنامه فشرده و سخت است ولی چاره‌ای نداریم و تمکین می‌کنیم. این فشردگی به خاطر برنامه تیم ملی است که به آن احترام می‌‌گذاریم .البته ای کاش استقلال هم به اندازه ما استراحت می‌کرد اما آنها این شانس را داشتند که بیشتر استراحت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج