۳۶۰۰۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دی لورنتیس: هیگواین به ناپولی خیانت کرد

آئوریلیو دی‌لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی اعتقاد دارد که گونسالو ایگواین، مهاجم سابق این تیم با پیوستن به یوونتوس، به ناپولی و هوادارانش خیانت کرده است.

ورزش سه: دی‌لورنتیس در این رابطه گفت: "بعضی از رسانه‌ها و مردم می‌گویند که به کار بردن واژه خیانت در مورد رفتار گونسالو ایگواین اغراق آمیز و نامناسب است، اما من دقیقا برعکس آنها فکر می‌کنم و معتقدم رفتار او مصداق خیانت کردن به ما محسوب می‌شود.
دی لورنتیس ادامه داد: قرارداد ما با ایگواین طبق برنامه و کاملا درست پیش می‌رفت اما متاسفانه احترام به احساسات در فوتبال امروز جهان جایی ندارد.
ما فکر می کردیم که ایگواین اینجا را ترک نمی‌کند به همین دلیل به دنبال خرید مهاجم دیگری نبودیم اما متاسفانه عکس این موضوع اتفاق افتاد و ایگواین خاطرات ۳ سال خوب با ما را از اذهان هواداران پاک کرد".
دیروز قرارداد ۴ ساله ایگواین به مبلغ ۹۰ میلیون یورو یا یوونتوس رسمی شد و وی به عهنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایتالیا شناخته شد.
گفتنی‌ست در روزهای اخیر هواداران ناپولی واکنش شدیدی در مورد انتقال ایگواین به یوونتوس نشان داده‌اند و تا به حال هرگز نتوانسته‌اند این اتفاق را هضم کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج