۳۵۶۵۵۱
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

منصوریان: دوست داشتم شهباززاده بماند

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه روی سجاد شهباززاده حساب ویژه‌ای برای این فصل باز کرده بود، گفت: دوست داشتم سجاد در استقلال می‌ماند تا فصل خوبی را کنار هم سپری می‌کردیم.

خبر آنلاین: علیرضا منصوریان در خصوص جدایی سجاد شهباززاده از این تیم، گفت: برای سجاد آرزوی موفقیت دارم. دوست داشتم این بازیکن در استقلال می‌ماند و روزهای خوبی را با یکدیگر سپری می‌کردیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: روی سجاد حساب ویژه‌ای باز کرده بودم و امید داشتم که اگر بماند، بتواند گل‌های زیادی برای استقلال بزند.

منصوریان ادامه داد: برای شهباززاده آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم روزهای خوبی در تیم جدیدش داشته باشد و فوتبالش هر روز نسبت به روز قبل پیشرفت کند. سجاد حق داشت که تیمش را خودش انتخاب کند و امیدوارم تصمیم درستی گرفته باشد.

سرمربی‌استقلال خاطرنشان کرد: شهباززاده بازیکن حرفه‌ای است و قطعاً با وسواس کامل تیم جدیدش را انتخاب کرده و هم من و هواداران آرزوی موفقیت برای او داریم.

منصوریان در پایان درباره شرایط تیم استقلال هم گفت: با توجه به اینکه تنها پنج روز دیگر تا شروع لیگ برتر و بازی با نفت تهران فرصت داریم، تلاش می کنیم تا شروع این مسابقه با انجام تمرینات خود را آماده بازی با نفت کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم کار خوبی کردی که جدا شدی چرا بمانی ذخیره باشی و همش روی نیمکت اینطوری بهتر هرچند حق زحمت های پارسالت خوردن نامردها

    • وحید

      لمگی نظر ندین ما مثل شما نیستیم که فحاشی کنیم تا بازیکن از فحاشی ها برگرده سجاد برو بسلامت انشالله با تجربه بیشتری برگردی موفق باشی

    • سعيد آبي دل

      لنگي بي نام وستاره رو تيم سرورت نظر نده ميچاي



      سجاد جان برو خدا پشت وپناهت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج