۳۵۶۲۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیاز منصوریان به فاکتور زمان

روزی دو جلسه تمرین، برپایی اردویی ۱۳ روزه در ارمنستان و جذب ۱۰، ۱۲ بازیکن که خود علیرضا منصوریان هم معترف است اکثرشان گزینه‌های خود او بوده‌اند، دلایل اصلی امیدواری آبی‌ها به فصل جدید لیگ برتر هستند که از دوشنبه آینده راه‌اندازی خواهد شد.

ایران ورزشی: روزی دو جلسه تمرین، برپایی اردویی ۱۳ روزه در ارمنستان و جذب ۱۰، ۱۲ بازیکن که خود علیرضا منصوریان هم معترف است اکثرشان گزینه‌های خود او بوده‌اند، دلایل اصلی امیدواری آبی‌ها به فصل جدید لیگ برتر هستند که از دوشنبه آینده راه‌اندازی خواهد شد. دو فصل بدون جام و افتخار با امیر قلعه‌نویی و یک فصل سرشار از اندوه جام‌های از دست رفته در معیت پرویز مظلومی استقلال را به این باور رساند که شجاعانه‌تر بیندیشد، به سمت ریسک برود و کادر فنی‌اش را هم جوان‌تر کند. نمی‌دانیم محمد خرمگاه و علی چینی برای حرکت در این مسیر چقدر مهیا هستند اما مرد اول جدید کادر فنی استقلال ثابت کرده است که مدیریت هوشمندانه‌ای بر اوضاع دارد، مسائل را خوب رصد می‌کند و فوتبال را نیز نیک می‌شناسد و اگر جز این بود روند اعتلای تدریجی نفت تهران طی دو سال زمامداری منصوریان استحکام بیشتری نمی‌یافت.

استقلال مدافعان بیشتری می‌خواهد

کاوه رضایی، آرش افشین، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قربانی، میلاد زکی‌پور، حسین حسینی، بختیار رحمانی، فرشید باقری، وریا غفوری و رابسون جانواریو دی پائولا بازیکنانی هستند که استقلال در هفته‌های اخیر جذب خویش کرده و برای هر یک نیز دلایلی دارد. شاید برای منصوریان داشتن گزینه‌های بیشتر در پیشانی خط حمله یا لب خط مهم‌تر از سایر مسائل بوده باشد اما پس از رفتن حنیف عمران‌زاده دفاع وسط آبی‌ها پیش از هر زمانی نیازمند جذب نفرات تازه بوده است و با اینکه آنها در یک فصل بسط یافته نقل و انتقالات (تا 10 شهریور) برای این مهم وقت دارند اما به نظر می‌رسد تحت هر شرایطی جذب کنعانی‌زادگان مدافع سابق ملوان و همچنین یک مدافع جدید برزیلی همچون رابسون جانواریو دی پائولا برای تامین نیازهای تدافعی تیمی که فصل پیش گل‌های مفت کم نخورد کفایت نمی‌کند و هر چند مگویان نیز ماندنی است اما استقلال در طول فصل سه اخطاره و مصدوم کم نخواهد داشت و جذب این همه مهاجم نیز اگر سجاد شهباززاده در استقلال ماندنی شود و به ترکیه نرود، بیش از آنکه گزینه‌های تهاجمی آبی‌ها را بیشتر کند،‌ بر حجم نارضایتی‌ها روی نیمکت خواهد افزود و شمار بیشتری به غر زدن در این خصوص خواهند پرداخت.

زمانی که «چشمی» برگردد

ترکیب خطوط سه‌گانه استقلال با وجود مسائلی که برشمردیم ناامیدکننده نیست و آنها تیم بدی را نبسته‌اند. در خط میانی هر زمان روزبه چشمی برگردد، کنار امید ابراهیمی و بختیار رحمانی خواهد ایستاد که شاید در غیاب وی این باور را به وجود بیاورند که نیاز آبی‌ها به چشمی به اندازه فصل پیش نیست و اضافه شدن غفوری، حیدری را در پیستون راست طوری تقویت خواهد کرد که شاید یک بار دیگر سانترهای منتهی به گل از جناح راست آبی‌ها به سلاح اصلی آنها تبدیل شود. سیدمهدی رحمتی نیز دروازه استقلال را طوری بیمه و خودش را به گونه ای تثبیت کرده که هر مربی تازه‌وارد و مدیری که به جمع آبی‌ها می‌آید، به جذب دروازه‌بان فکر نمی‌کند و حواسش به سمت سه خط دیگر می‌رود و حتی محرومیت رحمتی از دو هفته اول فصل جدید نیز استقلال را متقاعد به جذب یک دروازه‌بان زبده تازه نکرده و شاید تحت استخدام داشتن وحید طالب‌لو از دلایل این نوع نگرش و از سبب‌های اطمینان خاطر آبی‌ها باشد.

گرد و خاک‌های جنبی

آنچه در مورد آن قطعیتی وجود ندارد، نحوه برخورد منصوریان با مشکلاتی است که فقط در باشگاه‌های بزرگ وجود دارد و در نفت نمی‌شد آنها را پیدا کرد. در نظام کاری که یک بار دیگر منصور پورحیدری نقشی فعال در آن یافته و بهرام افشارزاده مشغول جمع کردن گرد و خاک‌های حسن روشن در آکادمی باشگاه است، هر اتفاقی متصور و مقدور می‌نماید و یکی از آنها طول کشیدن روند هماهنگی نفرات جدید استقلال با بازیکنان قبلی تیم است.

این پروسه‌ای است که مثل جا افتادن تدابیر فنی و ملاحظات رفتاری منصوریان در یک تیم بزرگ، به فاکتور زمان نیاز دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج