۳۵۶۱۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

چرا رئال تمایلی به جذب پوگبا ندارد؟

هر اندازه زین الدین زیدان، سرمربی رئال علاقمند جذب پل پوگباست، فلورنتینو پرز به این مساله علاقه ای ندارد.

ورزش سه: هر اندازه زین الدین زیدان، سرمربی رئال علاقمند جذب پل پوگباست، فلورنتینو پرز به این مساله علاقه ای ندارد.

پل پوگبا به اذعان مدیر برنامه هایش دوست دارد به خاطر زیدان به رئال مادرید برود و این تیم را به یونایتد ترجیح می دهد اما از سوی کهکشانی ها، فعلا حرکت قابل ذکری برای جذب این بازیکن مشاهده نمی شود. این در حالی است که منچستریونایتد حاضر است برای پوگبا ۱۲۵ میلیون یورو هزینه کند.

به اعتقاد آ.اس، رئیس باشگاه رئال مادرید به ۴ دلیل علاقه ای به جذب پوگبا ندارد و خواهان زمان بیشتری برای فکر کردن روی این مساله است:

عدم تمایل به جدایی خامس: جذب پوگبا یعنی خروج خامس رودریگز از رئال مادرید. موضوعی که باب میل پرز نیست. خامس دو سال پیش با رقم ۸۰ میلیون یورو از موناکو به رئال پیوست و جذابیت رسانه ای بالای او به خصوص در کلمبیا، تاکنون برای رئال سود فراوانی به همراه داشته است. پرز همواره دوست دارد خامس در ترکیب اصلی رئال حضور داشته باشد و با ورود پوگبا، چنین چیزی غیرممکن خواهد شد.

رقم بالای جذب پوگبا: ۱۲۰ میلیون یورو، مبلغی است که یوونتوس برای جدایی پوگبا می خواهد. پرداخت این مبلغ از سوی رئال به معنای فروش یکی از ستاره های این تیم است. وقتی بیل سال ۲۰۱۳ با رقم ۱۰۰ میلیون یورو به رئال پیوست، رئال برای رعایت فیرپلی مالی مجبور شد هیگواین را به ناپولی بفروشد. این بازیکن هم اکنون ۹۴ میلیون یروو قیمت دارد. سال ۲۰۱۵ نیز ورود خامس مصادف شد با رفتن دی ماریا در حالیکه ستاره آرژانتینی یکی از ارکان مهم رئال در راه فتح دسیما بود.

رابطه بد با مینو رایولا(ایجنت پوگبا): سال گذشته میگل آنخل سانچس،مدیر داخلی رئال، با مینو رایولا بر سر جذب پوگبا توافقات لازم را به عمل آورده بود اما به یکباره پرز مانع این انتقال شد. مساله ای که باعث خشم رایولا و قطع رابطه بین او و رئیس رئال شد. رایولا کمی بعد به پرز اتهام زد که اطلاعات خصوصی مربوط به زندگی پوگبا را رسانه ای کرده، در حالیکه نادرست بوده اند. رایولا در مذاکرات، روش حمله ای را دوست دارد که باب میل پرز نیست. جالب اینکه او برای فروش پوگبا، ۲۰ میلیون یورو کمیسیون برای خود می خواهد.

مجموعه خوب فعلی رئال: پرز معتقد است که تیم فعلی که قهرمان اروپا شده، نیازی به تغییر و تحول آنچنانی ندارد و جذب پوگبا نمی تواند این مجموعه را بهتر از قبل کند. به خصوص که پوگبا نتوانست در یورو ۲۰۱۶ با پیراهن تیم ملی فرانسه، نمایش درخشانی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج