۳۵۳۰۵۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مشکلی که پرسپولیس را آزار خواهد داد

بازیکن جدا شده تیم فوتبال پرسپولیس درحالی قراردادش را رسانه‌ای کرده تا حقانیتش را ثابت کند که مسئولان این باشگاه سکوتی عجیب را در پیش گرفته‌اند و فقط شفاهی از خود دفاع می‌کنند.

خبرگزاری مهر: پرسپولیس این روزها دنیای راز آلودی دارد و در بسیاری از مواردی که نیاز به شفاف‌سازی دارد بسیار کند و ضعیف عمل می‌کند و همین رویه می‌تواند این تیم را امسال در بسیاری از جنگ‌های بیرون از زمین تضعیف کند.

ماجرای رضائیان و قرارداد منتشر شده وی و عدم توضیح پیرامون این قرارداد و البته اصرار بر اشتباه سازمان لیگ در حالی که رضائیان رفته و با تیم ترکیه ای قرارداد بسته و تمرین می‌کند در واقع یک اشتباه بزرگ از سوی باشگاه پرسپولیسی بود که می‌توانست با نگاه کردن به قرارداد رضائیان نه این همه صبر کند و از رضائیان رو دست بخورد و نه این همه هوادارانش و سازمان لیگ را به هم بریزد.

به طور کلی در باشگاه پرسپولیس سخنگویی که به امور مشرف باشد و اختیار دیدن قراردادها را داشته باشد معرفی نشده نه از سوی هیات مدیره و نه از سوی باشگاه و به این ترتیب با توجه به نوع رفتار علی اکبر طاهری که معمولا زیاد حرف نمی زند و وقتی حرف می زند هم نمی تواند آنطور که باید و شاید شفاف سازی کند، پرسپولیس عملا در گوشه رینگ گیر کرده و حتی در مقابل رضائیان که ادعایی غیر از ادعای پرسپولیس دارد هم نمی تواند ادعایش را به افکار عمومی ثابت کند.

در هر صورت داشتن یک سخنگوی زرنگ و دقیق که مشرف به امور باشد و بتواند پرسپولیس را در میان مردم راهبردی کند و پاسخ رسانه ها را با مدرک و سند بدهد لازم به نظر می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما معلوم استقلالیید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج