۳۵۲۹۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انصاری: زمین بازی جای تعارف نیست

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اردوی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و قطعا ثمره تلاش‌هایی که انجام دادیم در لیگ مشخص خواهد شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ساسان انصاری در خصوص اردوی پرسپولیس در اوکراین گفت: از روز اول همه چیز اینجا خوب پیش رفت و هر چیزی سر جای خودش بود. ما تمرینات منظمی را انجام دادیم و این در حالی است که یک ماهی می‌شود تمریناتمان را آغاز کردیم و صبح و عصر تمرین می کنیم. برانکو هم به خوبی کارها را مدیریت می کند و بدنسازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم که می‌توانم بگویم برای اولین بار است که این همه فشار به بدن من وارد شده استا ما قطعا حاصل آنرا در طول فصل خواهیم دید و امیدوام که دل هواداران را شاد کنیم.

وی درباره تمرینات پر فشاری هم که سرخپوشان انجام می‌دهند اظهار داشت: به هر حال نتیجه تمرینات در بازی‌ها مشخص خواهد شد ما تمرینات فشرده و به روزی را انجام می دهیم و قطعا ثمره آن در طول فصل مشخص خواهد شد.

انصاری درباره اینکه درون زمین جنب و جوش زیادی دارد اما بیرون از زمین بازیکن آرامی است گفت: شما چندمین نفری ایست که این مسئله را به من می‌گویید من بیشتر بیرون از زمین فوتبال آرام هستم و سعی می‌کنم استراحت کنم اما در زمین شرایط فرق دارد. من با همه توان و انرژی در زمین بازی می‌کنم تا انتظارات را برآورده کنم. اما باید بگویم زمین فوتبال جای تعارف کردن نیست.

هافبک سرخپوشان در خصوص شرایط اردو هم تاکید کرد: جا دارد که از مسئولان باشگاه تشکر کنم. اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه چیز مفید بود. استراحت هتل زمین تمرین و همه چیز در حد حرفه‌ای بود و به نظرم یکی از بهترین اردوها را پشت سر گذاشتیم مطمونا نتیجه هر دو اردو در طی فصل مشخص خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج