۳۵۲۸۳۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احمدی: هیچ قراری با سپاهان نداشتیم

اگر بخواهیم کمی واقع‌بینانه نگاه کنیم باشگاه پیکان شرایط سال‌های گذشته را پیش گرفته و باز هم اطمینانی به حضور مستمر این تیم در لیگ برتر وجود ندارد.

ایران ورزشی: اگر بخواهیم کمی واقع‌بینانه نگاه کنیم باشگاه پیکان شرایط سال‌های گذشته را پیش گرفته و باز هم اطمینانی به حضور مستمر این تیم در لیگ برتر وجود ندارد اما با نفراتی که امسال در این تیم جمع شدند، این امیدواری وجود دارد که حداقل بتوانند در میانه‌های جدول حضور داشته باشند. رحمان احمدی بعد از جدایی از سپاهان راهی پیکان شد و در لیگ شانزدهم سنگربان این تیم خواهد بود. او شرایط این تیم را بعد از چند روز تمرین و بازی‌های دوستانه اینطور توصیف می‌کند: «تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم سر و شکل خوبی گرفته و با بازیکنانی که در کنار هم جمع شدند، بسیار امیدوار هستیم که بتوانیم سال خوبی را در این تیم رقم بزنیم. خوشبختانه همه چیز برای یک فصل آرام و با قدرت آماده است.»

احمدی در خصوص پیوستنش به پیکان حرف‌هایی دارد: «به هر حال بعد از جدایی از سپاهان پیشنهادهایی داشتم که به خاطر برخی مسائل، از جمله کادر فنی خوب و بازیکنان این تیم باعث شد تا پیکان در اولویت باشد و این تیم را انتخاب کنم.»

سنگربان پیکان در خصوص بازی تدارکاتی مقابل تراکتورسازی حرف‌هایی دارد: «تراکتورسازی هم مثل پیکان بازیکنان بسیار خوبی جذب کرده و از کادر فنی مجربی بهره می‌گیرد، یک بازی تدارکاتی با آنها داشتیم که خیلی خوب بود و در شکل گیری تیم کمک زیادی کرد، فکر می‌کنم باز هم نیاز به بازی داریم تا با آمادگی کامل در لیگ برتر حاضر شویم. بازی با تیم‌های خوب و قدرتمند مثل تراکتورسازی کمک زیادی به آمادگی ما می‌کند و امیدوارم باز هم بتوانیم به همین شکل به تمرین‌ها و بازی‌ها ادامه دهیم تا کاملا پخته پا به لیگ برتر بگذاریم.»

این دروازه‌بان ملی‌پوش سابق در خصوص اینکه پیکان معمولا بین لیگ برتر و لیگ یک در رفت و آمد است و اطمینانی به این تیم نیست، می‌گوید: «این حرف‌ها خیلی با واقعیت سنخیت ندارد، به هر حال همه تیم‌ها طعم سقوط را چشیدند و حالا پیکان کمی بیشتر اما آنچه مهم است اینکه این فصل ما شرایط بسیار خوبی داریم و همه آماده هستیم تا بازی‌ها را با قدرت استارت بزنیم.»

دروازه‌بان سابق سپاهان در خصوص جدایی از این تیم و حاشیه‌هایی که داشت، توضیحاتی می‌دهد: «من با سپاهان یک فصل دیگر قرارداد داشتم و باید تکلیف این قرارداد مشخص می‌شد و حاشیه خاصی نبود، به هر حال آنچه اتفاق افتاد زیاد خوب نبود و به نظرم در این بین نه بازیکنان و نه مدیریت ضرر نخواهند کرد بلکه این سپاهان است که ضرر می‌کند و متاسفانه هیچ گاه مدیران با هواداران صادق نبودند. من از خیلی وقت پیش‌ها گفته بودم که سپاهان به هم خواهد ریخت و شرایط بدی پیدا می‌کند اما برخی‌ها گوش خود را گرفتند تا حرف‌های حق را نشنوند. به هر حال همه چیز تمام شد و من اکنون بازیکن پیکان هستم و تمام تمرکز روی بازی‌های این تیم‌ها خواهد بود.» احمدی در خصوص ماندن نویدکیا در سپاهان با وجود حرف‌هایی که در برنامه تلویزیونی زد و به نوعی از سپاهان خداحافظی کرد، معتقد است: «به هیچ وجه نمی‌خواهم درباره دیگران حرف بزنم، هر کس برای خودش تصمیم می‌گیرد و شاید نظرات هم عوض شود، نویدکیا شناسنامه سپاهان است و اگر صلاح دانسته در تیم حضور داشته باشد، چیز عجیبی نیست. به نظرم باید واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم. شاید هر کس دیگری بود هم این کار را می‌کرد. بحث محرم و سپاهان مثل سایر بازیکنان و تیم‌ها نیست. باید برای قضاوت از همه چیز خبر داشته باشیم.» احمدی درباره اینکه گفته می‌شود، قرار بوده قدیمی‌های تیم از سپاهان جدا شوند اما نویدکیا این کار را نکرد، صراحتا پاسخ می‌دهد: «اصلا چنین قراری نبوده و هر کس برای خودش تصمیم می‌گیرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج