۳۴۸۹۰۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گواردیولا: مسی باید در بارسلونا بماند

سرمربی جدید آبی‌پوشان شهر منچستر تأکید کرد قصد دارد به مانند زمان حضورش در فوتبال اسپانیا و آلمان، در انگلیس هم خودش را به اثبات برساند.

خبرگزاری میزان: پپ گواردیولا در مراسم معارفه‌اش عصر روز یکشنبه‌اش در حضور هزاران هوادار تیم فوتبال منچسترسیتی در آکادمی فوتبال شهر منچستر گفت: هدف اول من در منچسترسیتی، بالا بردن روحیه تیمی و ارائه بازی‌های خوب در حد امکان است و پس از پیروزی در بازی اول‌مان، به دنبال دومین بردمان و همینطور بردهای بعدی‌مان خواهیم بود.

وی افزود: از هواداران‌مان و آنهایی که عاشق فوتبال هستند می‌خواهم تا به کاری که ما می‌کنیم، افتخار کنند و لذت ببرند. پس از آن خواهیم دید که در چه سطح و جایگاهی هستیم. ممکن است ما به عناوین قهرمانی برسیم، اما اگر هواداران به ما افتحار نکنند، درست مثل این می‌ماند که به چیزی نرسیده‌ایم.

سرمربی سه فصل اخیر بایرن‌مونیخ در مورد حضورش در لیگ برتر و قبول هدایت آبی‌های شهر منچستر عنوان کرد: سرمربیگری منچسترسیتی یک چالش برای من محسوب می‌شود، برای همین است که اینجا هستم، اما قرار نیست من در این چالش تنها باشم و کاری را به تنهایی انجام دهم. ما به هواداران‌مان نیاز داریم و بدون حمایت آنها رسیدن به اهداف‌مان غیرممکن است.

گواریولا صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: خیلی زود دست به کار می‌شویم تا ابتدا روحیه تیم را بسازیم. ما نیاز به این داریم که رابطه خاصی را بین خود برقرار کنیم و این مهمترین چیز در حال حاضر است. مابقی چیزهای موردنیاز هم خود به خود می‌آید.

سرمربی پیشین آبی‌واناری پوشان کاتالونیا با اشاره به آکادمی موفق باشگاه منچسترسیتی که با الگو گرفتن از آکادمی لاماسیای بارسلونا اداره می‌شود، تأکید کرد: من در یکی از مهمترین آکادمی‌های فوتبال جهان یعنی لاماسیا رشد کردم، جایی که پیشرفت بازیکنان از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌توانند روزی در تیم اصلی بارسلونا بازی کنند. یکی از دلایلی که به منچسترسیتی آمدم شناختی بود که از کار خوب تکسیکی بگیریستاین (مدیرورزشی تیم فوتبال منچسترسیتی) و افرادی که در این آکادمی با جوانان کار می‌کنند، داشتم.

پپ در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: من خودم را در بارسلونا، جایی که متولد شدم به اثبات رساندم و پس از آن خودم را در آلمان هم اثبات کردم. حالا می‌خواهم خودم را در انگلیس و لیگ برتر به اثبات برسانم. می‌دانم که لیگ برتر چقدر دشوار است و تا کنون چند نفری به من گفته‌اند که سخت است فوتبال مدنظرت را در انگلیس بتوانی پیاده کنی. به همین خاطر با خودم گفتم "چرا که نه! من اینجا هستم چون می‌خواهم آن فوتبال موردنظرم را با من‌سیتی در اینجا به نمایش بگذارم".

وی تصریح کرد: من برای یادگیری به اینجا آمده‌ام و به خاطر خانواده و فرزندانم می‌خوهم بیاموزم که مردم اینجا چطور زندگی می‌کنند. به همین خاطر همیشه کنجکاو بودم که به اروپا بیایم و ببینم زندگی در انگلیس چه شکلی است.

وقتی از گواردیولا پرسیده شد که «آیا این احتمال وجود دارد که مسی به تبعیت از شما به منچسترسیتی بیاید؟» او اینطور پاسخ داد: مسی بازیکن بدی نیست، اما با عرض معذرت باید بگویم که او باید مابقی دوران حرفه‌ای خود را در بارسلونا بماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج