۳۴۰۴۷۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعتراف زلاتان: خوب نبودیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال سوئد اعتراف کرد که نه او و نه تیمش نتوانستند برابر ایرلند بازی خوبی را به نمایش گذارند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از رویترز، تیم ملی فوتبال سوئد شروع خوبی در رقابت های یورو ۲۰۱۶ نداشت و به سختی توانست در دیدار برابر ایرلند به تساوی یک بر یک دست پیدا کند.

ابراهیموویچ فوق ستاره سوئد نتوانست بازی خوبی را به نمایش گذارد. در این دیدار همه نگاه ها به این مهاجم سرشناس بود، اما او شب خوبی را سپری نکرد و نتوانست زمینه را برای پیروزی تیمش فراهم کند.

ستاره سابق پاری سن ژرمن بعد از بازی گفت: بله باید اعتراف کرد که نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم. در نیمه نخست بسیار بد بازی کردیم اما در نیمه دوم تا حدود زیادی خوب شدیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم ، اما از آنها به خوبی استفاده نکردیم. دو بازی دیگر باقی مانده است. اگر می خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم باید در هر دو دیدار باقی مانده خود به پیروزی برسیم.

ابراهیموویچ درباره این سوال که چرا نتوانست بازی خوبی را به نمایش گذارد، این گونه پاسخ داد: من نهایت تلاش خود را به کار گرفتم، اما شب خوبی برای من نبود.

در دیگر دیدار این گروه تیم ملی فوتبال ایتالیا موفق شد با نتیجه دو بر صفر بلژیک را از پیش رو بردارد تا شانس نخست صعود به دور بعد باشد و با سه امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج