۳۳۲۳۸۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

لیپی: زیدان فوق‌العاده‌ است

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا به تمجید از زین الدین زیدان پرداخت.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، مارچلو لیپی در مصاحبه اختصاصی با این سایت درباره تفاوت فو‌تبا‌ل ایتالیا و اسپانیا فینال لیگ قهرمانان اروپا زین الدین زیدان و دیگو سیمئونه صحبت کرد.

۱۰ سال پیش، ایتالیا چهارمین قهرمانی‌اش را در جا‌م جها‌نی فتح کرد. در عرض یک دهه، تیم ملی فوتبال ایتالیا خیلی از بازیکنان مستعد خود را از دست داد و در حال‌ حاضر، اسپانیا کشوری است که جام‌ها را فتح می‌کند. سرمربی ایتالیایی در این باره گفت: باید روی رده‌های پایین فو‌تبا‌ل سرمایه‌گذاری کرد. به اسپانیا نگاه کنید. بازیکنان بزرگ به لطف توجه و هزینه ای که در رده‌های پایین شده است متولد می‌شوند.

در اسکامپیا، منطقه‌ای در جنوب شهر ناپولی ایتالیا کمپی احداث شده است. لیپی در این رابطه اظها‌ر کرد: اکنون شاهد چنین اتفاق‌هایی هستم. از تعداد افرادی که از این محل استفاده می‌کنند تعجب کردم. ۵۰۰ کودک عصرها برای فو‌تبا‌ل بازی کردن به این محل می‌آیند. کار هوشمندانه‌ای بود چون در محله ای همچون اسکامپیا که دوستی‌های کمی وجود دارد، بازیکنان مستعدی کشف و متولد می‌شوند. این کار خوبی برای جامعه و فو‌تبا‌ل ما است.

سرمربی پیشین ایتالیا درباره اسپانیا که با اهمیت دادن به رده‌های سنی پایین به موفقیت دست یافته است نیز گفت: آنها اکنون می‌توانند چهار فینالیست اروپایی داشته باشند. سویا لیگ اروپا را فتح کرد و ر‌ئال‌ ماد‌رید و اتلتیکومادرید می‌توانند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند. این در حالی است که تیم ‌ملی اسپانیا در شرایط آرمانی به سر نمی برد.

او در مورد فینال لیگ قهرمانان اروپا که شنبه هفته‌ آینده برگزار می‌شود هم اظها‌ر کرد: مادرید و اتلتیکو فصل خوبی را پشت سر گذاشتند و شایسته حضور در این مرحله و ر‌قا‌بت برای فتح این جام هستند. درست است که به گفته خیلی از مردم فو‌تبا‌ل زیبایی را به تماشا نمی‌گذارند اما به نظرم همین هم کافی است.

لیپی عملکرد زیدان در نیمکت مادرید را ستود و افزود: زیزو منحصر به فرد است. در واقع مثل او وجود ندارد. هر کاری را که بخواهد می‌تواند انجام دهد. همیشه فوق‌العاده‌ خواهد بود. او چه در بیرون از زمین و چه در داخل زمین فوق‌العاده‌ است.

سرمربی پیشین یوونتوس درباره شیوه مربیگری سیمئونه گفت: روش او خیلی خوب کار می‌کند. اتلتیکو خوب دفاع می‌کند و از خیلی جهات فو‌تبا‌ل ما را نشان می‌دهد که آن خوشایند است. همیشه منظم است. برای من یک روش جدید به حساب نمی‌آید و همچنین ضد فو‌تبا‌ل بازی نمی‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج