۳۳۰۵۱۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پاتک جالب رئالی ها

روز گذشته خبری در رسانه های اسپانیایی منتشر شد مبنی بر درخواست هواداران بارسا در وبسایت CHANGE.ORG مبنی بر پس گرفته شدن ۵ جام اروپایی از رئال مادرید.

ورزش سه: روز گذشته خبری در رسانه های اسپانیایی منتشر شد مبنی بر درخواست هواداران بارسا در وبسایت CHANGE.ORG مبنی بر پس گرفته شدن ۵ جام اروپایی از رئال مادرید.

عده ای از هواداران بارسلونا در اقدامی عجیب در حال جمع آوری امضا در وبسایت Change.org برای پس گرفته شدن ۵ جام اروپایی رئال بین سال های ۵۶ تا ۶۰ هستند. رئال با ۱۰ عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا(جام باشگاه های سابق) پرافتخارترین تیم اروپا در این رقابت ها محسوب می شود. ۵ جام از این ۱۰ جام در سال های اولیه برگزاری این تورنمنت یعنی بین ۱۹۵۶ تا ۱۹۶۰ کسب شده است.

در این پتیشن ذکر شده است که به نام دموکراسی و ارزش های ورزشی، ۵ جام کسب شده توسط رئال بین سال های ۵۶ تا ۶۰ هر چه سریع تر پس گرفته شود؛ چون هیچ سنخیتی با لیگ قهرمانان با شیوه فعلی نداشته اند! جالب توجه اینکه تاکنون ۳۲ هزار امضا نیز جمع شده است.

حال رئالی ها در همان وبسایت در حال جمع آوری امضا برای پس گرفته شدن قهرمانی بارسا در چمپیونزلیگ سال ۲۰۰۹ و نیز لالیگای فصل جاری هستند. در این پتیشن ذکر شده است که این دو قهرمانی به لطف داوری های ضعیف(استارک و متیو لاهوز)، پنالتی های فراوانی که به نفع بارسا گرفته شده و کارت قرمزهای متعدد برای بازیکنان رقیب بارسلونا رقم خورده است.

لازم به ذکر است که بارسا در سال ۲۰۰۹ به لطف یکی دو داوری مشکوک توانست به فینال لیگ قهرمانان رسیده و قهرمان شود. در فصل جاری نیز به نفع بارسا ۱۹ پنالتی اعلام شد که ۷ تای آنها اشتباه بودند. در چندین بازی نیز رقبای بارسا بازی را در مقابل این تیم ۱۰ نفره به پایان بردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج