۳۲۸۶۵۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عبداللهی: ابقا مظلومی بهترین تصمیم بود

دستیار ویژه سرپرست باشگاه استقلال گفت: هیات مدیره بهترین تصمیم را گرفت که مظلومی را نگه داشت.

کاپ: نصرالله عبداللهی درباره تساوی استقلال مقابل صبا اظهار داشت: بازی خوبی انجام دادیم و به آنچه که می خواستیم رسیدیم. مهم این بود که سهمیه بگیریم که خداراشکر به این مهم دست یافتیم. بازی های هفته آخر معمولا همیشه پر از استرس است. همه حواس تیم ها به این است که در سایر بازی ها چه نتایجی رقم می خورد.

وی درباره عملکرد استقلال در فصل جاری بیان داشت: از زمانی که من آمدم بازیکنان زحمات زیادی کشیدند. من به شخصه می دیدم که آنها دنبال قهرمانی هستند. ما آسیب دیده های زیادی در طول فصل داشتیم و در کنار آن مشکلات فراوان باعث شد نتوانیم قهرمانی را کسب کنیم. به هرحال مهم این بود که توانستیم بعد از چند سال سهمیه حضور در آسیا را به دست آوریم.

دستیار ویژه سرپرست باشگاه استقلال درباره اینکه برخی اعضای هیات مدیره خواهان برکناری مظلومی بودند تصریح کرد: هیات مدیره بهترین تصمیم را گرفت که مظلومی را نگه داشت. ما فینال جام حذفی را در پیش داریم و مطمئن باشید در این مسابقات قهرمانی را کسب خواهیم کرد.

وی درباره برنامه استقلال برای فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: در حال تدارک اردوی چند روزه هستیم تا بازیکنان در کنار یکدیگر باشند. از روز دوشنبه هم تمرینات خود را در یک نوبت برگزار خواهیم کرد.

عبداللهی درباره اینکه آیا از قهرمان نشدن پرسپولیس خوشحال است یا خیر اذعان داشت: ما از ناراحتی هیچکس خوشحال نمی شویم. بالاخره پرسپولیس هم مانند استقلال هوادار دارد. آنها هم همانند هواداران ما از قهرمان نشدن ناراحت هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج