۳۲۶۶۷۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حمله سرپرست تراکتورسازی به رحمتی

سرپرست تیم تراکتورسازی علیه کاپیتان تیم استقلال موضع گیری کرد.

ورزش سه: ایوب ذوالفقاری درباره رفتارهای مهدی رحمتی در اوایل بازی با استقلال می گوید: من از نظر فنی مهدی رحمتی را قبول دارم. او دروازه بانی است که زحمات زیادی کشیده اما نباید با چنین رفتارهایی هواداران را آزرده خاطر کند.

او ادامه می دهد: حرکاتی که دیروز رحمتی انجام داد قابل قبول فوتبال و فوتبالدوستان نیست. البته اعتقاد دارم حرکتی که او کرد، به بازیکنان ما روحیه داد تا بتوانند بهتر بازی کنند. از سوی دیگر رحمتی شاگرد قلعه نویی بوده و اگر مشکلی دارند، باید با هم حل کنند، نه اینکه جلوی میلیون ها بیننده!

سرپرست تراکتورسازی در توضیح درگیری رحمتی و قلعه نویی عنوان می کند: من ناگهان دیدم او با انگشت اشاره ما را تهدید می کند. بنده خدا قلعه نویی اصلا حواسش هم نبود که من به او گفتم. او الفاظ زیبایی را به کار نبرد و واقعا نمی دانم چه بگویم. ما هرچقدر هم تلاش کنیم نمی توانیم از ذهن مردم چنین رفتارهای زشتی را پاک کنیم. حالا معلوم می شود که کی روش هم چنین چیزهایی از رحمتی دیده که به تیم ملی دعوتش نمی کند.

ذوالفقاری درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی بیان می کند: ما برای رسیدن به سهمیه آسیایی هر کاری انجام می دهیم. امیدوارم بتوانیم مقابل استقلال اهواز به هدفمان برسیم و البته تیم های دیگر هم طوری کار کنند تا ما به سهمیه برسیم.

وی ضمن تشکر از هواداران تیم تراکتورسازی می افزاید: این عزیزان واقعا زحمت کشیدند. ما هرجا برویم، آنها می آیند و همیشه خوب هستند. از آنها ممنونم. از یگان ویژه نیز تشکر می کنم که درها را زود باز کردند تا هیچ هواداری دچار مشکل نشود و همه با فراغ بال به زمین بیایند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج