۳۲۶۶۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ناراحتی ونگر از قهرمانی لسترسیتی

سرمربی آرسنال از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر منچسترسیتی رضایت دارد اما اعتراف کرد قهرمانی لسترسیتی باعث ناراحتی او شده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، آرسنال در هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس در خانه منچسترسیتی به میدان رفت و به نتیجه ای بهتر از تساوی دو بر دو دست نیافت.

آرسن ونگر سرمربی توپچی ها از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: براین باور هستم که آرسنال بازی خوبی را به نمایش گذاشت. اگر کمی با تمرکز بالاتر بازی می کردیم می توانستیم پیروز بازی شویم و سه امتیاز را به دست آوریم. از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

او درباره آسیب دیدگی دنی ولبک گفت: ولبک بازیکن بسیار قوی است. او از درد به خود می پیچید و به همین خاطر او را تعویض کردم. باید ببینیم که نتیجه آزمایشات چه می شود.

ونگر درباره عملکرد ویلشر گفت: حضور ویلشر در میدان مثبت بود و از عملکرد او رضایت دارم.

سرمربی فرانسوی آرسنال درباره این سوال که از قهرمانی لسترسیتی چه حسی به او دست داد نیز پاسخ داد: طبیعی است که دوست داشتم آرسنال جام قهرمانی را بالای سر ببرد و دیدن جام در دستان دیگر تیم ها، من را ناراحت می‌کند. با این حال باید قبول کرد لسترسیتی بهتر از دیگر تیم ها کار کرد و شایسته این قهرمانی هم بود. آرسنال مشکلات زیادی در فصل جاری داشت. هرچند در ۱۵ دیدار دروازه خود را بسته نگه داشتیم، با این حال گل های زیادی را دریافت کردیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج