۳۲۳۰۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ترکی ابلاغ بازی پرسپولیس و نفت را پس داد

چند روز پیش کمیته داوران با کلی بالا و پایین کردن لیست داوران و برآورد بازی‌های حساس لیگ از جمله بازی سرخابی‌ها به این نتیجه رسید که بازی حساس پرسپولیس و نفت که به نوعی به کری استقلال و پرسپولیسی‌ها هم تبدیل شده است را به محسن ترکی بدهد.

ایران ورزشی: چند روز پیش کمیته داوران با کلی بالا و پایین کردن لیست داوران و برآورد بازی‌های حساس لیگ از جمله بازی سرخابی‌ها به این نتیجه رسید که بازی حساس پرسپولیس و نفت که به نوعی به کری استقلال و پرسپولیسی‌ها هم تبدیل شده است را به محسن ترکی بدهد. داور مشهدی که با سپردن بازی شهرآورد برای هفتمین بار، معلوم شد کمیته داوران روی او نگاه ویژه‌ای دارد و با اینکه این داور مشهدی به سن بازنشستگی نزدیک می‌شود همچنان بازوی کمیته داوران است.

کمیته داوران با این ذهنیت که ترکی بهترین گزینه برای قضاوت این بازی است، ابلاغ را برای او فرستاد اما در کمال تعجب کمیته داوران این داور ابلاغ را پس فرستاد و به گواه شاهدان اعلام کرد که چون به تازگی بازی شهرآورد را سوت زده و حساسیت روی او زیاد است حاضر به قضاوت این بازی نیست! پس فرستادن بازی توسط ترکی یعنی اینکه کمیته داوران دوباره به جای اول برگشت و برای بازی پرسپولیس و نفت باید به دنبال گزینه جدید می‌گشت اما تقریبا تمام داوران باتجربه لیگ ابلاغشان برای بازی دیگری صادر شده بود و فقط نام یک داور می‌ماند که اتفاقا رییس کمیته داوران نشان داده علاقه ویژه‌ای به او دارد.

حسین زرگر داور سمنانی لیگ گزینه‌ای بود که می‌توانست به جای ترکی به تهران بیاید و این بازی را سوت بزند هرچند که یک عامل بزرگ برای اینکه ابلاغ زرگر برای این بازی صادر نشود وجود داشت. زرگر برای بازی هفته بعد استقلال و تراکتور انتخاب شده بود و حضورش در این بازی می‌تواند مسوولان کمیته داوران را برای بازی استقلال و تراکتور به زحمت بیندازد.

نکته دیگری هم که می‌توانست مسوولان کمیته داوران را دچار تردید کند این نکته بود که پرسپولیسی‌ها روی زرگر حساس هستند و او را به رنگی بودن متهم می‌کنند. این دو نکته کلیدی باعث تردید مسوولان کمیته داوران می‌شد اما آنچه آنها را متقاعد کرد تا زرگر را بگذارند خالی بودن دست آنها برای انتخاب بازی حساس لیگ بود. پس ابلاغ بازی پرسپولیس و نفت از مشهد به سمنان پاس داده شد. هرچند که در این میان علاقه آقای رییس به زرگر و پافشاری او برای سپردن شهرآورد ۸۲ به این داور را نیز برای این انتخاب نباید نادیده بگیریم.

پرونده بازی پرسپولیس و نفت با سپردن قضاوت آن به حسین زرگر در ظاهر بسته شد اما دو نکته مهم باعث شده تا بیشتر به ماجرای ابلاغ بازی پرسپولیس و نفت بپردازیم. نکته اول اینکه بهانه ترکی برای نپذیرفتن این بازی را نه در بازی شهرآورد که باید در جای دیگری بررسی کرد. ترکی دلیلی به مراتب بزرگتر از آن داشت و می‌دانست این بازی برای او دردسر بزرگی می‌شود پس از آنجایی که ترکی داور زیرکی است و با درایت پیش می‌رود بنا به همان دلیل که پنهان ماند ابلاغ بازی را پس فرستاد. نکته دیگر در مورد این بازی حسین زرگر و قضاوتش برای قرمزها است.

زرگر برای بازی هفته بعد استقلال و تراکتور انتخاب شده بود که با قضاوت در این بازی قضاوتش در آن بازی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت البته نکته‌ای که می‌تواند بازی استقلال و تراکتور را با مشکل مواجه کند این است که به خاطر ماجرای بازی پارسال تراکتور و نفت فغانی نمی‌تواند بازی‌های تراکتور را سوت بزند، ترکی هم به دلیل ماجرای چند سال پیش استقلال و تراکتور به هیچ وجه حاضر به قضاوت بازی این دو تیم نیست. حق‌وردی این هفته برای تراکتور سوت می‌زند و هفته بعد قادر نیست بازی استقلال و تراکتور را سوت بزند. صالحی این هفته برای استقلال سوت می‌زند و او هم شانس قضاوت آن بازی را ازدست می‌دهد.

زرگر هم که به جای آن بازی ابلاغ بازی پرسپولیس و نفت برایش صادرشد. به این ترتیب تمام داوران با تجربه لیگ به نوعی از گردونه کنار رفتند و شاید با یک بی‌تدبیری تمام مهره‌های کمیته داوران سوخته شد. حالا برای آن بازی حساس کمیته داوران باید به داوران دیگر لیگ از جمله جهانبازی و خورشیدی فکر کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج