۳۱۹۳۹۶
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

اعتراف تلخ پرویز مظلومی بعد دربی

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس و زمانی که مورد بازخواست لیدرها قرار گرفت اعتراف تلخی داشت و گفت: چه باید می‌کردم که نکردم، گفتید برهانی را بازی بده بازی دادم!

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس و زمانی که مورد بازخواست لیدرها قرار گرفت اعتراف تلخی داشت و گفت: چه باید می‌کردم که نکردم، گفتید برهانی را بازی بده بازی دادم!

لابه لای حرف های پرویز مظلومی بحثی وجود داشت خیلی عجیب، بسیار بعید. جروبحث که در گرفت جلوی درب استادیوم آزادی، مظلومی به لیدرها گفت چه باید می کردم که نکردم؟ « گفتید برهانی را به میدان بفرست که فرستادم ».

این عجیب‌ترین حرفی بود که در همه تاریخ شنیده بودیم. مگر می‌شود؟ مگر امکان دارد که لیدر تیم را کوچ کند؟ مگر ممکن است که پرویز مظلومی به حرف یک یا چند لیدر گوش کرده باشد و ترکیب دربی را چیده باشد؟ آرش برهانی مدت‌ها بود بازی نکرده بود، مدت ها بود که مظلومی به او اطمینان نداشت البته همین او دوبار تا آستانه فتح دروازه حریف هم رفت اما بحث کیفیت فنی او نیست بلکه حرف این است که به درست یا غلط مگر می‌شود که سرمربی با نظر لیدرها و بوقچی ها بازیکن به ترکیب اضافه کند یا از ترکیب کم کند؟

اتفاقا زمان را که به عقب برمی گردانیم می‌بینیم که پرویز مظلومی چند ساعت پیش از دربی چند ترکیب را عوض کرد، یک موردش برهانی بود و یکبار جابر انصاری و یک بار هم میثم مجیدی. موضوع این است که چه کسی یا کسانی ترکیب تیم را عوض کردند و مظلومی حرفی نزد؟

پرسش اساسی این است که آیا وقتی لیدر در ترکیب دخالت می کند دیگران، دیگر مدیران و مسئولان در ترکیب دخالت نکرده اند؟ پرسش دوم در پی پرسش اول این است که اگر منصور پورحیدری یا یکی مثل او سرپرست استقلال بود این دخالت ها وجود داشت؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      مربی ای که با توصیه دیگران تیم را ارنج میکند نشان میدهد چیزی از تاکتیک نمیداند و تیم را علی اصغری اداره میکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج