۳۱۵۴۸۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پیش بازی اشتوتگارت - بایرن مونیخ

دو تیم اشتوتگارت و بایرن مونیخ،‌امشب در ورزشگاه مرسدس بنز آره‌نا شهر اشتوتگارت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تیم اشتوتگارت و بایرن مونیخ،‌امشب در ورزشگاه مرسدس بنز آره‌نا شهر اشتوتگارت به مصاف یکدیگر خواهند رفت. بایرن مونیخ برای حفظ فاصله با دورتموند به پیروزی در بازی امروز احتیاج دارد.

اشتوتگارت

اشتوتگارت با کسب ۳۳ امتیاز از ۲۸ بازی در رده ی دوازدهم جدول قرار گرفته و در ۵ بازی اخیر خود،‌۲ تساوی،‌۲ شکست و ۱ پیروزی کسب کرده است. حال آنها مقابل صدرنشین لیگ قرار می‌گیرند و باید دید که چه عملکردی مقابل آنها خواهند داشت. ۵ تقابل اخیر دو تیم با ۵ پیروزی برای بایرن به پایان رسیده و اشتوتگارت در این ۵ بازی تنها ۱ گل به ثمر رسانده است. گینزک، کروسگروتز،‌فراتی و سونیچ به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

بایرن مونیخ

شاگردان پپ گواردیولا با ۷۲ امتیاز از ۲۸ بازی در صدر جدول قرار گرفته اند و ۵ امتیاز با تیم دوم یعنی دورتموند فاصله دارند. برای حفظ این فاصله،‌بایرن باید در بازی‌های خود به پیروزی برسد و این بازی نیز به همین روند ادامه خواهد داشت. با این این بازی به نظر بازی سختی برای بایرن نخواهد بود. با توجه به اختلاف امتیاز دو تیم در جدول و آمار خوب بایرن مقابل اشتوتگارت،‌بعید است که شاگردان گواردیولا به مشکلی بر بخورند.آرین روبن،‌جروم بواتنگ،‌باداشتوبر و بن عطیه به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیشمان نخواهند بود.

ترکیب احتمالی

پیش بازی اشتوتگارت - بایرن مونیخ
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج