۳۱۰۸۸۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

استویچکوف: مرگ کرایف قلبم را شکست

عضو کلیدی تیم رویایی یوهان کرایف فقید از خبر فوت سرمربی سابق خود شوکه و دل‌شکسته شده است.

خبرگزاری تسنیم: هریستو استویچکوف، ستاره بلغارستانی سابق بارسلونا، مرگ یوهان کرایف، سرمربی هلندی‌اش در دوران بازی در بارسلونا را با کلماتی مانند «نابودکننده» و «شوک‌کننده» توصیف کرد.

مرد سال ۱۹۹۴ فوتبال اروپا تحت‌هدایت یوهان کرایف در بارسلونا چهار بار متوالی لالیگا را فتح کرد و سال ۱۹۹۲ جام باشگاه‌های اروپا را بالای سر برد.

زوج او و روماریو به عنوان یکی از ارکان اصلی تیم رویایی کرایف، قدرتمندترین مدافعان دنیا را به زانو درمی‌آورد، اما حالا با گذشت دو دهه از آن دوران، استویچکوف از مرگ کرایف به زانو درآمده است.

وی در این باره گفت: نابود و دل‌شکسته شده‌ام. از میامی به بارسلون می‌روم تا با مردی که نقش مهمی در زندگی حرفه‌ای‌ام داشت، وداع کنم. بدون حضور کرایف، امکان تصاحب توپ طلای اروپا و بازی در بارسلونا برای من به‌وجود نمی‌آمد. او به من اجازه داد با بازی در تیم رویایی بارسلونا لذت فوتبال و فتح جام‌های بزرگ را بچشم.

استویچکوف تصریح کرد: در بارسلونا با وعده تحقق‌یافته پیشرفت به من امید و انگیزه داده می‌شد. خبر مرگ کرایف برای من غیرمنتظره بود، چون در مبارزه اولیه با سرطان به موفقیت‌هایی رسیده بود. من و خانواده‌ام به عنوان طرفدار و ستایشگران او کاملاً ناراحت و غم‌زده هستیم. یوهان بی‌همتا بود و سرنوشت بارسلونا را تغییر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج