۳۰۹۴۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

معامله کهکشانی برای تبادل بنزما با موراتا

رئال مادرید برای بازپس گرفتن موراتا از یوونتوس قصد دارد، بنزما را به بیانکونری بدهد تا مبلغی پرداختی برای ستاره اسپانایی اش را کاهش دهد.

خبرگزاری فارس: باشگاه رئال مادرید به خاطر پرونده سازی که برای کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیمش در موضوع اخاذی درست شده است می خواهد او کنار بگذارد و در فکر معامله ای با باشگاه یووه است تا بنزما را جزئی از قرارداد خرید موراتا قرار دهد.

آلوارو موراتا ستاره اسپانیایی یوونتوس که در تابستان ۲۰۱۴ به صورت قرضی از رئال به یوونتوس رفت و در قرارداد این بازیکن شرط شده است که رئال می تواند او را با مبلغ ۳۰ میلیون یورو در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به سنتایگو برگرداند.

براساس گزارش های رسیده از سایت کالچو میرکاتو ایتالیا رئال مادرید می خواهد بنزما را به یوونتوس بدهد تا در مبلغی که در ازای موراتا می پردازد تخفیفی حاصل شود.

این منبع افزود: مهاجم فرانسوی کهکشانی این روزها به خاطر بحث اخاذی مشکلات قانونی زیادی دارد در نتیجه رئال مادرید می خواهد او را به فروش بگذارد. در مقابل هم یوونتوس در فصل آینده به دنبال مهاجم بزرگی است البته کاوانی در راس لیست آنها قرار دارد ولی حقوق سالیانه بالا کاوانی یووه را مجبور کرده که به دنبال گزینه دیگری باشد و بنزما گزینه مناسبی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج