۳۰۹۲۶۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کفاشیان: فکر نمی‌کنم رای AFC تغییر کند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مسائل سیاسی در این تصمیم و رأی AFC دخیل بوده است و فکر نمی‌کنم در مدت کوتاهی این رای تغییر کند و ما باید تصمیم بگیریم چه اقدامی را انجام دهیم.

خبرگزاری فارس: علی کفاشیان بعد از تمرین امروز تیم ملی فوتبال درباره سفرش به سوئیس و صحبت با اینفانتینو، رئیس فیفا درباره حکم AFC گفت: به خاطر شرکت در جلسه کمیته فوتسال فیفا به سوئیس رفتم و گزارشی از توسعه فوتبال آسیا ارائه کردیم که مورد استقبال قرار گرفت. فوتسال آسیا در صدر فوتسال تمام قاره‌ها قرار دارد. جلسه خوبی بود و برای آینده فوتسال برنامه‌ریزی‌های خوبی شده است.

وی درباره جلسه با رئیس جدید فیفا گفت: اینفانتینو در جریان رأی AFC بود و ما هم مطالبی را عنوان کردیم. متاسفانه AFC بر خلاف اساسنامه فوتبال آسیا و جهان این رأی را صادر کرده است و دخالت سیاست در ورزش است و به رئیس فیفا گفتیم که اگر این روند ادامه پیدا کند الگویی برای سایر کشورها خواهد شد. قرار شد اینفانتینو با مسئولان AFC صحبت کند و راهکارهایی را در نظر بگیرد، اما هنوز تصمیم خاصی گرفته نشده است.

رئیس فدراسیون فونسال در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است این رأی تغییر کند گفت: هر دو کشور بر اساس این رأی از بازی در کشور خود منع شدند، اما ما اعلام آمادگی کردیم تا برای تیم عربستان با وجود نداشتن سفارت ویزا صادر می‌کنیم. به هر حال مسائل سیاسی در این تصمیم و رأی دخیل بوده است و فکر نمی‌کنم در مدت کوتاهی این رای تغییر کند و ما باید تصمیم بگیریم چه اقدامی را انجام دهیم.

کفاشیان در مورد اینکه کی‌روش امروز زمین تمرین تیم ملی را متر می‌کرد، گفت: حتماً هماهنگ نشده بود تا زمین تمرین را بزرگتر بسازند!

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل زمین تیم ملی حل شده است یا خیر، گفت: در حال آماده‌سازی زمین آکادمی هستیم ضمن اینکه زمینی هم که تیم ملی در حال تمرین کردن است خوب است و از سوی دیگر قرار است ملی‌پوشان چندین روزی را در زمین شماره یک آزادی تمرین کنند. زمین کمپ در حال ساخت است و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد.

کفاشیان در خصوص اینکه پاداش و حقوق ملی‌پوشان و کادر فنی پرداخت نشده است، گفت: به تعطیلات عید خوردیم و بانک‌ها متأسفانه بسته است!

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه به نظر می‌رسد قرار است به بهانه تصویب اساسنامه انتخابات به تعویق بیفتد و اینکه چند نفر از کاندیداها برای ریاست فدراسیون فوتبال از این امر انصراف بدهند، گفت: به هیچ عنوان نمی‌شود پیش‌بینی کرد فعلاً تعطیلات عید است و مردم خوشحال باشند و کاندیداها هم فعالیت خود را ادامه دهند ضمن اینکه آنهایی که انصراف داده‌اند هم مشخص بود که این کار را می‌کند چون فرمی پر نکرده بودند.

وی در مورد صحبت های اخیر حسن روحانی رئیس جمهور از تیم ملی، گفت: اولین بار نیست که ایشان از تیم ملی تعریف می‌کند و حتماً عملکرد خوبی داشتیم که مورد تأیید رئیس جمهور بوده. امیدوارم که حمایت رئیس جمهور و دولت از تیم ملی ادامه داشته باشد تا یک قدم محکم برای جام جهانی برداریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج