۳۰۹۱۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش فدراسیون برزیل به انتقاد زیدان

زین الدین زیدان، در نشست خبری بازی رئال مادرید و لاس پالماس از فدراسیون فوتبال برزیل به دلیل دعوت نکردن مارسلو به تیم ملی گلایه کرده بود.

ورزش سه: زین الدین زیدان، در نشست خبری بازی رئال مادرید و لاس پالماس از فدراسیون فوتبال برزیل به دلیل دعوت نکردن مارسلو به تیم ملی گلایه کرده بود.

زیدان گفته بود که مارسلو مصدوم نیست و می تواند هم برای رئال و هم برای برزیل بازی کند و اگر دلیل دعوت نشدن این بازیکن به تیم ملی مصدومیت بوده، دلیل اشتباهی بوده است.

گریمالدی، مدیر تیم های ملی فوتبال برزیل که برای گفتگو با مربیان تیم هایی که ملی پوشان برزیل در آنها بازی می کنند به اروپا سفر کرده بود، در واکنش به حرف های زیدان گفت:" واقعیت این است که الان به قدر کافی مشغله دارم که نخواهم در مورد انتقادات زیدان صحبت کنم. صادقانه بگویم که چیزی هم برای گفتن وجود ندارد. برخی مسائل را درک می کنم ولی دلیلی برای پذیرفتنشان وجود ندارد. به هیچ طریق کاری نخواهیم کرد که به ضرر مارسلو تمام شود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج