۳۰۶۰۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: نباید رم را دست کم بگیریم

سرمربی رئال مادرید گفته اینکه بگوییم رم هیچ شانسی ندارد درست نیست و به بازیکنانش اخطار داده که تیم حریف را دست کم نگیرند.

کاپ: سرمربی رئال مادرید گفته اینکه بگوییم رم هیچ شانسی ندارد درست نیست و به بازیکنانش اخطار داده که تیم حریف را دست کم نگیرند. زیدان که در این بازی گرث بیل و مارسلو را در اختیار خواهد داشت، در بازی قبل با نتیجه ۲ بر صفر رم را شکست داد. با این همه در مورد بازی امشب(سه شنبه) می گوید: درست است که ما برای قهرمانی در این رقابت تلاش می کنیم، اما فعلا باید فقط به بازی های سخت پیش رو فکر کنیم. رم تیم خیلی خوبی است، اما من بیشتر نگران عملکرد خودمان هستم تا آنها. آنها مهاجمان خیلی خوبی دارند. اگر ما از این بازی غافل شویم، قعطا شکست خواهیم خورد.

برای من بازی برگشت همیشه مهمتر از بازی رفت است. به عنوان یک مربی، همیشه دوست دارم تا در رقابتی این چنینی شرکت داشته باشم. نمی توانم حسم را با کلمات بیان کنم. باید در این بازی زمانی که توپ را در اختیار نداریم به خوبی دفاع کنیم و زمانی که آن را به دست آوردیم به حریف خود ضربه بزنیم. این که بعضی می گویند رم هیچ شانسی برای صعود ندارد، اصلا حرف درستی نیست.

رئال مادرید امشب از ساعت ۲۳:۱۵ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رم خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج