۲۹۹۴۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

دایی: باج نمی دهیم

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: از بازی فردا به بعد به هیچ تیمی چه در داخل و چه خارج از خانه باج نمی‌دهیم.

خبرگزاری فارس: علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: فکر می‌کنم اگر در مورد این تیم زیاد حرف نزنیم خوب است. آنها تیم اولی جدول هستند و مربی خوبی هم دارند که در صبای قم هم کار کرده است. ارادت خاصی به عبدالله ویسی دارم که تیم خیلی خوبی ساخته است.

وی ادامه داد: با تمام احترامی که به آن‌ها قائلیم و با فراموش کردن چند نتیجه قبلی برای برد به میدان می‌رویم. مطمئنا این بازی برای ما خیلی حساس و جذاب می‌تواند باشد. فقط حمله می‌کنیم تا سربلند بیرون بیاییم.

سرمربی صبای قم تاکید کرد: در این بازی فقط برد می‌کنیم. به حق پنج تن از فردا نتایج خوبمان آغاز می‌شود و در آخر فصل شاهد یک رتبه خوب از صبا خواهیم بود.

دایی با اشاره به دو هفته قبلی عنوان کرد: بعد از نتایج بدی که گرفتیم در چند روز گذشته خوب تمرین کردیم و بچه‌ها از لحاظ تاکتیکی و همدلی به شرایط خوبی رسید‌ه‌اند. مطمئنا به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم چه در داخل خانه و چه در خارج از خانه.

وی ادامه داد: در ۱۰ بازی آینده هر مسابقه برای ما حکم فینال دارد و از فردا بردی هایمان آغاز خواهد شد.

دایی در مورد استفاده از بازیکنان جوان مانند بهادری عنوان کرد: شرایطی پیش آمده بود که به خاطر در اختیار نداشتن ۵ بازیکن اصلی به سایر نفرات میدان دادیم و خوشبختانه خیلی هم خوب کار کردم. آن‌ها می‌توانند به تیم ما کمک کنند و هر زمانی که احساس کنیم از جوانان استفاده می‌کنیم.

سرمربی صبای قم تاکید کرد: بازیکن باید به دنبال شانس و فرصت باشد و بتواند از آن استفاده کند. از بهادری در گوشه راست استفاده کردیم که هیچ وقت آنجا بازی نکرده بود اما خیلی خوب کار کرد و ما را به آینده امیدوار کرد.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: سامان آقازمانی به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و جلال علی محمدی هم تنها مصدوممان است.

دایی در پایان تاکید کرد با همدلی و همبستگی که ایجاد شده به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم و در مورد ضربات آخر هم تمریناتی را داشته‌ایم و سعی می‌کنیم در ۱۰ بازی آینده اشتباهات قبلی را تکرار نکنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج